FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

155 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Mathea Lacko

Mathea Lacko

Na mijn opleiding als journalist maakte ik zes jaar lang nieuws voor jongeren via social media bij de VRT. Daarna...
Britt Van Pée

Britt Van Pée

Virtual assistent Appointment setting Remote closing High Ticket Digital...
Stefanie Gubbi

Stefanie Gubbi

Let’s connect to collaborate on global and innovative marketing strategies or share insights on creating impactful...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Freelance Management Assistant for Law Firm, Brussels

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Brussel

Full time position in Brussels, IxellesLanguages: French, English, DutchJob description:1.        IT: Clarify all past invoices, credits for blue screen etc. & keep checking work done and invoices, make sure we are happy with our IT supplier, if not, we change2.        Building: Organize and implement third floor set-up: renovations, IT, furniture, etc.3.        Insurance: make sure all of needed insurances are in place (building, professional liability etc.); for professional liability: go to the bottom of what we have, what we need and contract for best deal4.        Clio: check whether weekly/monthly performance tables can be delivered, what else can we take from Clio, or need from Clio to make our work more efficient?5.        Document storage: find best solution, be it OneDrive, Clio or other, for both privacy (GDPR) and efficiency purposes (what system would make our lives easiest?)6.        Expenses: ensure accounting gets copy of all monthly credit card statements so she can keep track of expenses; put system in place so that all firm expenses (including vendor bills, rent, other costs) can be reported on a monthly basis7.        Invoices: supervise invoicing done by accounting, both of associates, and of vendor, ensure we have a system in place that works smoothly8.        Accountants: make sure our accountants follow-up on all needs, get things ready for tax reporting etc.9.        New clients & new matters: ensure procedures for and templates/implementation for intake of new clients, conflict checks, new matters; incorporating everything also in Clio10.  Law firm rankings & marketing/social media: make sure all chambers & other ranking profiles/documents are in, set up a system for this to be done more smoothly in the next cycle; think about marketing possibilities, options, including our presence on social media11.  Ensure smooth, results-oriented coordination with admin...

Werfopzichter wegenis

Categorie:
technisch
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

Zoek een ervaren werfopzichter voor toezicht op wegeniswerken.2/5 tot...

Tekla tekenaar

Categorie:
technisch tekenaar
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

Zoek een ervaren Tekla tekenaar voor een opdracht op locatie.Indien mogelijk 4/5 tot...

Vacature : Interne planner/projectleider ventilatie 38 uren per week

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
West-Vlaanderen

Onze klant is op zoek naar een gedreven Intern Projectleider / Planner om ons team te versterken. Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Lees dan verder! Dit voor een langdurige samenwerking. Leuk familiebedrijf in het Kortrijkse, enkel reageren indien je van de regio bent. Jouw taken:Opstellen en bewaken van werfplanningen met oog voor deadlines.Eerste aanspreekpunt voor klanten en techniekers en actief zoeken naar oplossingen bij onverwachte situaties.Dagelijkse opvolging van de uitvoering van de planning en interne werfopvolging in samenwerking met de techniekers.Verantwoordelijk voor een correcte en tijdige bestelling van materialen.Jouw profiel:Je bent communicatief sterk en hebt een proactieve houding.Je werkt planmatig, nauwkeurig en denkt oplossingsgericht.Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands, een goede kennis van het Frans en een basiskennis van het Engels.Affiniteit met de bouwsector of relevante ervaring als planner is een pluspunt.Je bent een echte teamspeler en kan goed samenwerken.Wat bieden wij?Een uitdagende en gevarieerde functie met de nodige ruimte en vrijheid om te...

Interieur architect - Zolder ruimte

Categorie:
interieurarchitect
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij zoeken een freelance interieurontwerper om een zolderruimte om te toveren tot een functionele en...

Ondersteuning creatieve copywriter

Categorie:
copywriting
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Op zoek naar een creatieve copywriter die onmiddellijk kan starten met de ondersteuning bij het schrijven voor B2B (nieuwsbrieven web en sociale media). ? 8 u. per week de komende 4 tot 6...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.