Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
BesteWij zijn op zoek naar een gedreven persoon met een passie voor interieur en exterieur.Ben jij iemand die sociaal, vriendelijk en resultaat gericht is, dan kan je mij zeker contacteren voor een...
Assistente van de Directie We zijn een succesvolle Belgische KMO van +/- 50 medewerkers, gelegen in een rustige woonwijk in Kraainem en bieden een gevariëerd dienstenpakket aan onze verschillende B2B partners aan: internationale bedrijven, KMO’s, kantoor en appartementsgebouwen, scholen, … De waarden die wij hoog in het vaandel dragen zijn customer excellence, een familiale sfeer, lange termijn relaties, flexibiliteit en communicatie. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en goed georganiseerde Assistente van de Directie die onze directie strategisch ondersteunt, en die graag wil deelnemen aan de ontwikkeling en groei van een dynamische KMO. Functie: · Het management ondersteunen bij allerlei dagelijkse taken · Diverse administratieve taken Profiel: · Je bent een administratieve duizendpoot die klantgericht en commercieel ingesteld is · Je bent communicatief sterk en drukt je vlot uit zowel in het Frans als in het Nederlands + je hebt een goede kennis van het Engels · Een eerste relevante werkervaring is een pluspunt maar geen vereiste; wij zoeken vooral iemand die snel inzetbaar is dankzij zijn/haar nieuwsgierigheid en inzet · Je bent leergierig en gedreven om je alle facetten van de job eigen te maken · Je kan zeer goed overweg met het Office-pakket (voornamelijk Word en Excel) · Je bent nauwkeurig, polyvalent en proactief · Je hebt geen schrik om zelfstandig te werken binnen een klein team Je bent diplomatisch, stressbestendig, gedreven en resultaat gericht Geïnteresseerd ? Stuur uw CV per e-mail Assistante de direction Nous sommes une PME belge en plein essor, comptant +/- 50 collaborateurs, située dans un quartier résidentiel calme à Kraainem et active dans le multiservices à différents partenaires B2B : entreprises internationales, PME, immeubles de bureaux et à appartements, écoles, … Les valeurs auxquelles nous attachons une grande importance sont l’excellence du service aux clients, l’ambiance familiale, la relation de long terme, la flexibilité et la communication. Nous recherchons un(e) Assistante de Direction motivé(e) et organisé(e) pour rejoindre notre équipe et apporter un soutien stratégique à la direction, qui désire être partie prenante du développement et de l’essor d’une PME dynamique. Fonction: · Assister la direction dans des tâches quotidiennes et variées · Tâches administratives diverses Profil recherché: · Vous êtes une personne-orchestre en matière administrative, qui a l’esprit commercial et est orienté(e) satisfaction client · La communication est votre point fort et vous vous exprimez facilement en français et en néerlandais et vous avez une bonne connaissance de l’Anglais · Une première expérience professionnelle pertinente est un plus mais pas une nécessité ; nous recherchons avant tout une personne qui soit rapidement opérationnel(le) grâce à sa curiosité et son implication · Vous avez soif d’apprendre et vous vous dédiez à la fonction afin d’entièrement vous familiariser avec tous les aspects du poste · Vous avez une bonne maîtrise du package MS Office (principalement Word et Excel) · Vous êtes précis(e), polyvalent(e) et proactif(ve) · Travailler de manière indépendante au sein d’une petite équipe ne vous effraie pas Vous êtes diplomate, résistant(e) au stress, impliqué(e) et orienté(e) résultats Intéressé(e) ? Merci d’envoyer votre CV par...
Functieomschrijving• Je bent gedreven in HR, zowel harde HR als soft HR• Je bouwt het HR-beleid verder mee uit, zowel voor de site in Wijnegem als Rotterdam• Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor HR• De snelle HR-ontwikkelingen mbt wetgeving en processen volg je nauwgezet mee op• Je beheert het opleidingsplan• Je bent een geboren organisator voor onze bedrijfsfeestjes!Profiel• Je hebt bij voorkeur een bachelor diploma in een HR gerelateerde richting• Eerdere HR-werkervaringen kan je efficiënt inzetten bij onze organisatie• Je hebt kennis van de sociale arbeidswetgeving• Communiceren is je passie• Je bent consequent en rechtlijnig bij genomen beslissingen• Je stelt je flexibel op ifv de behoefte van de organisatie• Je hebt een hart voor HR en vindt het fijn om (nieuwe) werknemers te woord te staan. • Je kan vlot werken met de gangbare softwarepakketten• Je bent administratief sterk en absoluut...
Voor een nieuw concept zijn we op zoek naar een landurige en duurzame samenwerking voor renovatieprojecten over gans...
We zijn op zoek voor onze klant , een notariaat in regio Antwerpen, een medewerker voor balie en onthaal en basiskennis van notariële administratie. Te starten ergens in januari en voor een periode van 4 maanden, gedurende 3,5 dagen per week.Interesse? Laat het ons vlug...
X is marktleider in wenskaarten, geschenkverpakkingen en servetten in het segment van de supermarkten. Onze klanten ontzorgen is onze missie. We bereiken dit door een strategie van totale focus op service en een aangepast en veelzijdig one stop aanbod in onze productcategorieën. In het kader van de continue groei van x zijn we op zoek naar een operationele rechterhand van de bedrijfsleider. In deze rol krijg jij de vrijheid om niet alleen te ondersteunen, maar ook om actief bij te dragen aan de opbouw en verbetering van interne processen. Dit is een kans om jouw analytische en organisatorische vaardigheden in te zetten om praktische en duurzame oplossingen te creëren die een grote impact zullen hebben op het dagelijks functioneren en de resultaten van het bedrijf. Over jouw rol Als rechterhand van de CEO is het de bedoeling om van hem een aantal taken over te nemen, zodat hij zich nog meer kan richten op het strategische en financiële luik van de bedrijfsvoering. Jij bent de verbinder tussen het management en de dagelijkse bedrijfsvoering. Het is jouw taak om het overzicht te bewaken en de CEO te voorzien van actuele inzichten waarmee hij strategische beslissingen kan nemen. Eerst en vooral ben je verantwoordelijk voor het motiveren en aansturen van teams met het oog de bedrijfsdoelen te behalen. Concreet stuur en coach je de binnendienst aankoop, planning en sales. Je optimaliseert en monitort mee de cyclus van productie tot en met levering bij de klanten : logistieke en aankoopplanning. Je leid ook alles in goede banen met het buitendienstteam van merchandisers en sales representatives en dit in functie van de tactische en strategische doelstellingen Vanuit jouw rol beheer je een breed scala aan interne processen. Je bent constant op zoek naar verbeterpunten en neemt verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alles gesmeerd loopt. Met je eigen mandaat ben jij de drijvende kracht om deadlines op te volgen en collega’s te herinneren aan de afgesproken doelstellingen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne stakeholders en externe dienstverleners, en houdt het team scherp en gefocust. · Flexibel inspelen op de operationele behoeften en zorgen dat het proces soepel verloopt, ook bij onverwachte situaties. Je bent praktisch en hands-on ingesteld en niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Stapsgewijs helpen bij de digitalisatie en automatisering van de productie, in overleg met de zaakvoerder. Als directe naaste van de zaakvoerder rapporteer je rechtstreeks aan hem en zorg je voor een goede samenwerking binnen het team. Wie ben jij? Deze rol vraagt om een proactieve aanpakker met oog voor detail en procesoptimalisatie. Je hebt een masterdiploma in een relevant vakgebied, zoals bv. bedrijfseconomie, TEW of handelsingenieur. Je hebt minimaal 10 jaar ervaring in een gelijkaardige rol. Met jouw communicatieve vaardigheden breng je helderheid en weet je collega’s aan te spreken op hun verantwoordelijkheden. Je voelt je thuis in een no-nonsense omgeving en hebt een passie voor procesverbetering. Je hebt een passie voor het structureren en standaardiseren van processen om efficiëntie te waarborgen. Je communiceert effectief met collega’s, het management en de andere stakeholders zowel in het Nederlands, Frans als in het Engels. Integriteit staat voorop in deze rol. Je begrijpt het belang van vertrouwelijkheid en weet precies wanneer discretie vereist is. Teamgeest en plezier in activiteiten na het werk zijn voor jou belangrijk. Wat mag je verwachten? Bedrijfscultuur: Je komt terecht in een servicegerichte, hands-on omgeving. Respectvolle en open communicatie wordt sterk gewaardeerd, waarbij eerlijke feedback een kernwaarde is. Teamspirit en samenwerking zijn belangrijk, met aandacht voor zowel gezamenlijke prestaties. Deze cultuur biedt een uitdagende werkplek voor professionals die graag zelfstandig werken, zich willen ontwikkelen, en bijdragen aan de groei van een dynamische organisatie. Autonomie: Dit is een unieke kans om direct met de top van de organisatie te werken. Je zult niet alleen processen verbeteren, maar ook strategische keuzes helpen vormgeven. Afwisseling: In deze rol is geen dag hetzelfde. Je krijgt de kans om te werken in een veelzijdige omgeving waar je betrokken bent bij verschillende aspecten van de...