FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

130 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

gychem baert

gychem baert

Ik combineer creativiteit, expertise en technologie om uitzonderlijke resultaten te leveren. Gedreven door passie en...
Kenzo Cromheecke

Kenzo Cromheecke

Ik ben iemand die actief meedenkt en effectief is. Je mag gerust zijn dat ik jouw marketingzorgen overneem. Met een...
Sam De Ranter

Sam De Ranter

I am a content creator who makes videos and photos, as well as an editor who loves a challenge. With creativity and...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Medewerker Interne Verkoopadministratie Kortrijk

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Locatie: Kortrijk 1 à 2 dagen per week op kantoor. Type: Freelance Startdatum: In overleg Duur: Langdurige samenwerking Over de klant: Een toonaangevend bedrijf in Kortrijk, ze zijn op zoek naar  Freelance Medewerker Interne Verkoopadministratie om hun team flexibel te versterken. In deze rol werk je nauw samen met hun interne teams en draag je bij aan een efficiënte verwerking van de financiële en administratieve processen. Je werkt 1 à 2 dagen per week op kantoor in een toffe en collegiale omgeving. Jouw verantwoordelijkheden Verkoopadministratie: Opstellen en verwerken van verkoopfacturen. Beantwoorden van interne vragen over verkooporders. Financiële administratie: Inboeken van inkomende facturen. Ondersteunen bij financiële administratie en rapportages. Taalvaardigheid: Communicatie in het Nederlands en in het Frans. Jouw profiel Ervaring: Aantoonbare ervaring in interne verkoopadministratie en financiële administratie is een must. Talenkennis: Uitstekende kennis van Nederlands, met een goede basiskennis Frans om je vlot uit de slag te trekken. Vaardigheden: Nauwkeurig en gestructureerd werken. Proactieve en oplossingsgerichte houding. Vertrouwd met facturatie- en boekhoudsoftware. Flexibiliteit: Beschikbaar om 1 à 2 dagen per week op kantoor te werken in Kortrijk Wat bieden wij? Langdurige opdracht: Stabiliteit als freelancer in een langdurige samenwerking. Toffe werkomgeving: Je komt terecht in een dynamisch en ondersteunend team. Marktconforme vergoeding: Een competitieve vergoeding in lijn met je ervaring en expertise. Interesse? Ben jij de freelance professional die wij zoeken? Stuur jouw CV en een korte motivatie per...

Algemeen Administratief Bediende Waregem

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Vacature: Algemeen Administratief BediendernrnLocatie: WaregemrnContract:rnFreelance/ op locatie (geen hybride werk)rnStartdatum:rnIn overlegrnrnrnrnrnrnrnrnOver de functiernrnWij zijn op zoek naar een nauwkeurige en proactieve AlgemeenrnAdministratief Bediende voor onze klant in de bouwsector.rnIn deze veelzijdige rol ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van derndagelijkse administratieve processen en draag je bij aan een vlotte werking vanrnhun organisatie.rnrnJouw verantwoordelijkhedenrnrnrn Documentbeheer:rn Opstellen, controleren en archiveren van documenten en correspondentie.rn Data-invoer:rn Invoeren en beheren van gegevens in verschillende systemen en databanken.rn Agendabeheer:rn Ondersteunen bij het plannen en organiseren van afspraken enrn vergaderingen.rn Telefoniern en e-mails: Behandelen van inkomende telefoons en e-mailsrn en deze doorsturen naar de juiste persoon.rn Ondersteuning:rn Assisteren bij diverse administratieve en operationele taken, zoalsrn facturatie, bestellingen, en rapportage.rn Communicatie:rn Fungeren als aanspreekpunt voor interne en externe contacten.rnrnrnrnrnrnrnrnrnJouw profielrnrnrn Opleiding:rn Minimaal een diploma secundair onderwijs (ASO/TSO) of gelijkwaardig doorrn ervaring.rn Talenkennis:rn Goede beheersing van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk;rn kennis van Frans en/of Engels is een pluspunt.rn Vaardigheden:rn rn Sterk inrn administratie en organisatie.rn Goede kennis van MSrn Office (Word, Excel, Outlook).rn Nauwkeurig enrn gestructureerd kunnen werken.rn rn Persoonlijkheid:rn Proactief, flexibel en klantgericht.rn Ervaring:rn Ervaring in een soortgelijke functie is een meerwaarde, maar geenrn vereiste.rnrnrnrnrnrnrnrnrnWat bieden wij jou?rnrnrn Werkomgeving:rn Een dynamische en collegiale werksfeer binnen een stabiel bedrijf.rn Ontwikkelingskansen:rn Mogelijkheid tot opleiding en persoonlijke groei.rn Flexibiliteit: Urenrn in overleg.rn Langdurige...

Commercieel medewerker

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Zich voorstellen aan de telefoon De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, . .) Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, . .) Contact opnemen met klanten en potentiële klanten De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, . .) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, . .)  De klant informeren over de kenmerken van de producten De klant adviseren bij zijn...

Grafisch vormgever gezocht voor digitale ebooks, brochures

Categorie:
grafisch vormgever
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Ik ben op zoek naar een Freelancer op wie ik kan terugvallen voor het opmaken van ebooks (digitaal) en digitale / fysieke brochures voor onze producten en diensten. Ik lever de inhoud aan. Jij denkt mee om het grafisch mooi te maken en het professioneel af te werken. Per opdracht betaling. 100% freelance en locatie vrij werken. Regelmatige recurrente opdrachten met zelfde profiel en weinig diepgaand werk. Lijkt dit iets voor jou? Laat het mij dan...

Freelance Social Media Marketeer

Categorie:
social media
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Voor een bedrijf in Aalter ben ik op zoek naar een "Marketeer". Ze hebben heel veel content maar er wordt voorlopig niets mee gedaan. Het is dus de bedoeling Om met hen eens te bekijken hoe dit kan aangepakt worden. Niet allen post plaatsen maar ook zelf content creëren. Vooral op Linkedin en Instagram. Ook werk maken van een nieuwsbrief en het updaten van de website. Het is een bedrijf dat trainingen geven op gebied van HR aan leidingevenden en HR verantwoordelijken voornamelijk aan bedrijven in de privé, overheid en in de zorg. Ze zijn ook aan het opstarten met een bedrijf in Genève, dus kennis van het Engels en Frans is een...

Interieurvormgever / Commercieel medewerker Showroom – Meise (zelfst / flex)

Categorie:
interieurarchitect
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Functie-inhoud:  - Als showroomadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers en zorg je voor een warm welkom. - Je adviseert en verkoopt met passie en overtuiging, altijd klantgericht en professioneel, dankzij jouw commerciële flair en affiniteit met interieur en design. - Je draagt bij aan heldere communicatie in de winkel en zorgt voor een verzorgde en klantvriendelijke presentatie.   Profiel:  - Je bent een geboren verkoper en weet als geen ander klanten te overtuigen. - Je hebt een sterk gevoel voor inrichting en een commerciële, klantgerichte instelling. - Je bent dynamisch, enthousiast en praktisch ingesteld. Nauwkeurig werken is vanzelfsprekend voor jou, en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. - Je kan plannen uitwerken en moodboards voorstellen - Bereidheid om op zaterdag te werken is vereist.   Aanbod:  - Dienstverband: 1-2 dagen per week op zelfstandige basis / flex - Een aangename werkomgeving met enthousiaste en gemotiveerde collega's. - Een no-nonsense bedrijf waar eigen initiatief en open communicatie worden gewaardeerd. - Voor jouw talent en inzet bieden wij een...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.