Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
+/- 1 uur per dag telefonische ondersteuning bij klanten communicatie- opvolgen e-mailverkeer- opmaken en versturen offertes- opmaken en versturen facturen- ad hoc vragen en...
Als Finance Assistant ben je verantwoordelijk voor: Aan- en verkoop facturatie Betalingen en voorbereidend werk in de personeelsadministratie Facility managementtaken en beheer van het wagenpark Eerstelijns ontvangst voor onze klanten op een warme en communicatieve wijzeJe werkt nauw samen met het team om onze dienstverlening verder te optimaliseren naar onze klanten. Voor deze rol is het belangrijk dat je vlot overweg kunt met Excel en ervaring met Exact Online is een plus. Als tech lover en digital native kun je goed werken in een digitale omgeving. Je bent 3 of 4 dagen in de week...
Wij zijn opzoek naar een vlotte typiste voor het uittype van technische rapporten aan de hand van digitale dictaten. De rapporten worden bij voorkeur getypt in door ons aangeleverde sjablonen. Er wordt hoofdzakelijk gedicteerd in het Nederlands en Frans, af en toe word er gevraagd te vertalen naar het engels.Voor het uittypen van de technische rapporten word er geen technische kennis verwacht.We zijn opzoek naar een lange termijn...
Voor onze klant, een fantastische horecazaak in Hasselt, rekruteren wij een administratieve freelancer die onze klant kan bijstaan.Dit betreft een invulling tussen de 8 en 12 uur per maand gemiddeld. Dit kan verder onderling nog afgestemd worden. Een dagelijkse opvolging is hier wel opportuun. Deze opdracht is voorzien op lange termijn. Initieel zal er op locatie gewerkt worden voor inwerking, daarna kan er volledig remote gewerkt worden. Onderling af te stemmen.Takenpakket:Behandelen van een 10-tal facturen per week.Allround administratie.Telefonie en mailbox opvolgen.Lopende dossiers opvolgen met leveranciers.Openstaande saldo's opvolgen.Wensen: Ervaring als administratieve freelancer in een vergelijkbare functie.Je behartigde reeds administratieve ondersteuning in de horeca-sector.Je bent een administratieve duizendpoot en organiseren zit in je genen, je werkt graag zelfstandig.Je bent iemand die van aanpakken weet, je gaat erachteraan tot je het gewenste resultaat hebt.Wij verwachten een engagement op lange termijn.Je woont in de buurt van...
Voor mijn kleine eenmanszaak (virtual assistent en auteur) - en dus weinig administratie - ben ik op zoek naar een betaalbare boekhouder die me een paar keer per jaar kan helpen (klantenlisting, btw-aangifte, personenbelasting) Alles zit bij mij een boekhoudprogramma (Accountable) en ik heb gewoon een beetje hulp nodig om vooral alles te...
Bent u een gedreven en strategisch ingestelde salesprofessional met een passie voor de bouw- en renovatiesector? Wilt u een groeiende onderneming helpen haar positie in de renovatiemarkt verder uit te bouwen? Dan is deze uitdaging bij x iets voor u!Uw rolAls Hoofd Verkoop bent u verantwoordelijk voor het uitbouwen en aansturen van de verkoopafdeling. U speelt een cruciale rol in het ontwikkelen en implementeren van een effectieve verkoopstrategie en draagt bij aan de verdere positionering van x in de markt.Uw verantwoordelijkhedenLeiding geven aan de verkoopafdeling en optimaliseren van processen.Uitbouwen van het klantenbestand en versterken van bestaande relaties.Ontwikkelen en implementeren van salesstrategieën om de omzetgroei te stimuleren.Samenwerken met andere afdelingen, zoals marketing en projectmanagement, om klantgerichte oplossingen te bieden.Markttrends analyseren en inspelen op kansen binnen de renovatiesector.Opstellen van offertes en onderhandelen met klanten.Wat wij zoekenMinimaal 3-5 jaar ervaring in een commerciële rol binnen de bouw-, renovatie- of vastgoedsector.Aantoonbare ervaring met salesmanagement en strategische groei.Sterke communicatieve en onderhandelingsvaardigheden.Ondernemende mindset en een resultaatgerichte aanpak.Vermogen om zelfstandig te werken en initiatief te nemen.Ervaring met CRM-systemen en datagedreven sales is een pluspunt.Wat wij biedenEen uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een groeiend bedrijf.Veel autonomie om de verkoopafdeling naar een hoger niveau te tillen.Een competitief salaris met aantrekkelijke bonussen op basis van prestaties.Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor eigen initiatief.Een inspirerende werkomgeving binnen een bedrijf dat duurzaamheid en innovatie hoog in het vaandel...