Zoé Van Duyse

administratie | communicatie | financiele ondersteuning | verzekeringen
SINT-KATELIJNE-WAVER
0/u
3 jaar
4 dagen / week

Over mezelf

Dagelijkse administratie, agendabeheer, e-mailbeheer, dossierbeheer, telefoon- en mailverkeer, documenten sorteren en klasseren, vergaderingen voorbereiden, bestellingen maken en opvolgen, zakenreizen boeken, tijdregistratie, betalingen uitvoeren, facturatie opvolgen, offertes opmaken en opvolgen, boekhouding voorbereiden enzovoort.

Ervaring met verschillende programma's zoals, Exact online, Teamleader, AS400, Brio, Billit...

Talenkennis

Nederlands - 100%

Frans - 90%

Engels - 90%

Skills

administratie - virtual assistantadministratieve ondersteunningFacturen inboekenopmaak offertes en facturenEmailbeheerStipt, nauwkeurig, vlot in communicatie digitalisatieAS400 boekhoudingalgemene office support

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man