FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

132 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Ylja Stein

Ylja Stein

* 18 jaar ondernemerschap: Ervaren in strategisch denken, leiderschap en het realiseren van groei binnen diverse...
Betty Vermeylen

Betty Vermeylen

Ik ben een creatieve en pragmatische HR-professional met twintig jaar ervaring, waarvan veertien jaar binnen...
olivier leysen

olivier leysen

Als fotograaf gespecialiseerd in productfotografie, help ik merken en ondernemers om hun producten op een stijlvolle en...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Architect gezocht voor renovatie vierkantshoeve

Categorie:
architect
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Grondige renovatie van vierkantshoeve.Uittekenen bestaande toestand en ontwerpen voor...

Zelfstandige Merchandiser

Categorie:
merchandisers
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

“X is een specialist en marktleider op het gebied van trap-, huis- enrnplatformliften met al meer dan 65 jaar ervaring.rnrnWij zijn opzoek naar een merchandiser/ demonstrateur die voor ons op pad gaatrnmet onze speciale demonstratietrailer (rijbewijs B/E) om zodoende mensen bekendrnen geïnteresseerd te maken voor onze Trapliftproducten. rnrnIn deze rol ga je 2 tot 4 keer per week op locatie naar interessante plekken en events waar je inrngesprek gaat met prospecten en een demonstratie en uitleg geeft over onzernproducten en deze zo doende enthousiasmeert voor een mogelijke aankoop.rnrn Ben jij eenrniemand met ervaring in B2C sales, die je het leuk vindt om met mensen in gesprek te gaan en te enthousiasmeren, ben je klant enrnservicegericht en hou je van zelfstandigheid en flexibiliteit en klinkt dit alsrneen leuke uitdaging voor jou? Neem dan zeker contact...

Freelance Accountmanager Telecom B2B

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Onze onderneming is actief in de telecomsector en helptbedrijven om efficiënter te communiceren met innovatieve VoIP oplossingen en operator diensten. Om de snelle groei te ondersteunenzijn we op zoek naar een gemotiveerde freelance account manager voor deprovincie Antwerpen.Na een vooropleiding over onze producten en diensten ga jeactief op zoek naar nieuwe prospecten in jouw regio. Je maakt een analyse vanhun behoeften en werkt een oplossing op maat uit met ondersteuning van onzebinnendienst.   Jouwprofiel:Je bent een geboren verkoper die zelfstandig kan werkenErvaring met sales in een B2B omgevingUitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskrachtJe woont in de regio Antwerpen-NoordJe hebt een een rijbewijs B en beschikt over een eigen wagen Wat biedenwij? Flexibele uren Thuiswerk mogelijk, af en toe overleg op kantoor is wel vereist. Uitstekende verdiensten op...

Zelfstandige Business Development Specialist

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Als Zelfstandige Business Development Specialist ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van verkoopstrategieën en het opbouwen van sterke klantrelaties die bijdragen aan de groei van x. Je richt je op het identificeren van nieuwe zakelijke kansen en het sluiten van deals. Daarbij krijg je ondersteuning van een administratief medewerker, die je ontlast met dagelijkse administratieve taken en gedeeltelijk helpt bij het inplannen van afspraken, zodat jij je kunt concentreren op je kerntaken. Verantwoordelijkheden: - Actief prospecteren en identificeren van nieuwe zakelijke kansen en markten. - Ontwikkelen en uitvoeren van strategische verkoopplannen. - Onderhandelen en sluiten van deals met klanten. - Samenwerken met het marketingteam om verkoopcampagnes te ondersteunen. - Beheren van je agenda met ondersteuning van een administratief medewerker voor het inplannen van afspraken. - Regelmatig rapporteren van verkoopresultaten en KPI’s aan het management. - Bijdragen aan de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. Jouw profiel: - Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. - Uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden. - Resultaatgericht en zelfstandig met een proactieve houding. - Affiniteit met sales, marketing en operations. - Vermogen om sterke relaties op te bouwen en zakelijke kansen optimaal te benutten. Wat wij bieden: - Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een groeiend bedrijf. - Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels remote te werken. - Ondersteuning van een administratief medewerker om je te ontlasten bij dagelijkse taken en te helpen met het gedeeltelijk plannen van afspraken. - Een competitieve commissiestructuur met bonussen op basis van prestaties. - Persoonlijke coaching en toegang tot een groot professioneel netwerk. - Een kantoor in hartje Bissegem (Kortrijk) met gratis parking. - Deel uitmaken van een dynamisch team van +12 experts in een innovatieve werkomgeving. Ben jij een gedreven professional die nieuwe zakelijke kansen weet te benutten en klantrelaties weet te versterken? Dan horen we graag van...

Key Account Manager Gevelbouw

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

Als Key Account Manager ben jij verantwoordelijk voor het behalen van omzet- en winstdoelstellingen bij jouw toegewezen accounts. Je bouwt relaties op met architecten, aannemers, leveranciers en partners, en werkt samen aan op maat gemaakte gevelbouwconcepten. De Key Account Manager naar wie wij op zoek zijn:Zorgt ervoor dat de omzet- en winstdoelen bij zijn/haar klanten worden behaald en houdt deze nauwlettend in de gaten.Draagt bij aan de ontwikkeling van marktstrategieën voor de toegewezen productgroepen en zorgt ervoor dat deze aansluiten bij onze visie en doelen.Onderhoudt en bouwt relaties op door architecten, aannemers, klanten, prospects, partners en leveranciers te bezoeken. Je bent het eerste aanspreekpunt en een vertrouwd gezicht in de sector.Bepaalt samen met klanten hun specifieke behoeften en vertaalt deze naar concrete gevelbouwoplossingen, afgestemd op de eisen van architecten en aannemers.Volgt commerciële projecten op van A tot Z en zorgt voor een goede overdracht aan een werf- of projectleider na de verkoop. Je coördineert de interne processen om de kans op succes te vergroten.Houdt de vinger aan de pols op de markt door actief onderzoek te doen en marktinformatie te verzamelen. Daarnaast speel je in op trends en denk je mee over productverbetering en assortimentaanpassing.Stelt offertes, contracten en SLA’s op en zorgt voor een correcte opvolging en afhandeling van alle administratieve zaken.Onderhandelt over prijzen en bouwt kennis op over producten door in contact te blijven met leveranciers.Zorgt voor een hoge klanttevredenheid, behandelt klachten op een professionele manier en bewaakt het imago van ons bedrijf.Stelt heldere en tijdige rapportages op voor de Verkoopdirecteur Gevelbouw en werkt nauw samen met het gevelbekledingsteam en collega’s van andere afdelingen.Wie zoeken wij?Je kan je vinden in onderstaand profiel:Je hebt minimaal een bachelordiploma, idealiter in een technische richting zoals bouwkunde, of je hebt een gelijkwaardig werk- en denkniveau opgebouwd door ervaring in een vergelijkbare functie of sector.Minimaal 5 jaar ervaring als Key Account Manager in een technische omgeving, waardoor je de kneepjes van het vak kent.Je bent een echte “solution seller” en kunt conceptueel denken, zodat je oplossingen kunt bieden die aansluiten bij de behoeften van de klant.Bouwkundig en technisch inzicht is voor deze functie essentieel—je weet hoe de wereld van gevelbouw in elkaar zit.Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans, zodat je goed kunt communiceren met klanten en collega’s.Je bent handig met MS-Office en kunt ermee overweg zonder problemen.Klantgericht en proactief in het vinden van creatieve oplossingen die voldoen aan klantverwachtingen.Sterk in het opbouwen van vertrouwensrelaties met zowel interne als externe klanten.Analytisch ingesteld met een probleemoplossend vermogen om producten en diensten te verbeteren.Teamspeler met sterke communicatieve vaardigheden, gericht op netwerken en samenwerking.Werkt autonoom, goed georganiseerd, en beheert meerdere projecten en doelen efficiënt.Wat bieden wij?Je komt terecht in een groeiende organisatie met bijzondere focus op de opleiding, ondersteuning en begeleiding van onze medewerkers tot next level projectmanagers en engineers.Hierbij kan je rekenen op een goede sfeer tussen collega’s, zoals je zal merken op onze team events, in onze sportnetwerken en bij onze kennisavonden met boeiende sprekers.Deze vacature staat open voor zowel vaste medewerkers als freelancers.Voor vaste medewerkers bieden wij:vast contract van onbepaalde duur20 + 12 vakantiedagendubbel vakantiegeld en 13e maand (eindejaarspremie)hospitalisatieverzekering van AG Insurancegroepsverzekeringmaaltijdcheques van 8€ per dag, ecocheques van 250€ per jaarelektrische bedrijfswagen met laadkaart of woon-werkvergoeding of mobiliteitsbudgettegemoetkoming installatie laadpaal thuisfietslease en fietsvergoedingjaarlijks opleidingsbudget van €3.000 voor 3 volledige dagenondersteuning wanneer nodig: coaching / opleiding / technische expertise Voor freelancers bieden wij:contract op zelfstandige basis competitief uurtarief / dagtariefstipte betaling van je factuur 30 dagen na ontvangst betaling van je factuur ongeacht of onze klant al betaald heeftindexering of tariefverhoging wordt onmiddellijk en exact procentueel aan jou...

Projectleider Riolering

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Ben jij op zoek naar een uitdagende en veelzijdige functie waar je technische kennis kunt combineren met projectcoördinatie? Wil je werken aan grote infrastructuurprojecten en bijdragen aan het onderhoud en de verbetering van het rioleringsnetwerk?Binnen de algemene diensten van onze klant draag je bij aan de infrastructuur van de organisatie, met een focus op gebouwen, wegen, bouwkundige structuren en technieken, kraanbouw,… . Je werkt aan projecten binnen de sectie OH Beton en Riolering, waar je verantwoordelijk bent voor de begeleiding van diverse externe projecten.Je bent verantwoordelijk voor het vlot verloop van projecten rond grote herstellingen en het reinigen van het rioleringsnetwerk. Je hebt de leiding over het gehele proces: van de initiële aanvraag tot en met de kwaliteitscontrole van de uitgevoerde werken:Projectcoördinatie van A tot Z:werkvoorbereidingoffertes aanvragen bij aannemersplanning opmaken, opvolgen en bijsturenWerfopvolgingBegeleiding van het opmeten van het rioleringsnetwerkKwaliteitscontroleArtikel 9 en VEI-gesprekkenAdministratieve opvolging via SAP-orderverwerkingWie zoeken wij?Je beschikt over een een bachelor diploma Bouwkunde of gelijkwaardig door ervaring binnen civiele technieken/rioleringswerkenJe hebt ervaring of affiniteit met rioleringswerken en bouwgerelateerde projectenJe beschikt over een sterke technische achtergrondJe hebt een goede kennis van office tools en SAPJe beschikt over een hoog veiligheidsbewustzijn en hanteert een gestructureerde aanpakJe bent zelfstandig en beschikt over uitstekende organisatorische vaardighedenJe bent communicatief en administratief sterkJe spreekt vloeiend Nederlands en Engels, een (basis)beheersing van Frans en Duits is een plusWat bieden wij?Je komt terecht in een groeiende organisatie met bijzondere focus op de opleiding, ondersteuning en begeleiding van onze medewerkers tot next level projectmanagers en engineers.Hierbij kan je rekenen op een goede sfeer tussen collega’s, zoals je zal merken op onze team events, in onze sportnetwerken en bij onze kennisavonden met boeiende sprekers.Voor vaste medewerkers bieden wij:vast contract van onbepaalde duureen marktconform brutomaandloonthuiswerk mogelijk20 + 12 vakantiedagendubbel vakantiegeld en 13e maand (eindejaarspremie)hospitalisatieverzekering van AG Insurancegroepsverzekeringmaaltijdcheques van 8€ per dag, ecocheques van 250€ per jaarelektrische bedrijfswagen met laadkaart of woon-werkvergoeding of mobiliteitsbudgettegemoetkoming installatie laadpaal thuisfietslease en fietsvergoedingjaarlijks opleidingsbudget van €3.000 voor 3 volledige dagenondersteuning wanneer nodig: coaching / opleiding / technische expertiseVoor freelancers bieden wij:contract op zelfstandige basiscompetitief uurtarief / dagtariefstipte betaling van je factuur 30 dagen na ontvangstbetaling van je factuur ongeacht of onze klant al betaald heeftindexering of tariefverhoging wordt onmiddellijk en exact procentueel aan jou...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.