Freelance medewerker klantendienst

Categorie : administratie

Help je graag mensen verder en zie je sneller oplossingen dan problemen? Dan pas je prima bij de inbound klantendienst van x. Wanneer onze klanten bellen of mailen met een vraag sta je samen met de collega’s klaar om hen te helpen.

Je krijgt een grondige opleiding, zowel over onze manier van werken als over de verschillende producten. Een greep uit je gevarieerde takenpakket als customer service medewerker:

· Je beantwoordt de vragen van onze klanten en probeert hen steeds zo goed mogelijk te helpen. De vragen die je krijgt zijn heel gevarieerd: van hulp bij een online bestelling op website tot productinformatie of vragen over prijzen tot adreswijzigingen.

· Je begrijpt financiële verrichtingen: Je begeleidt de klant bij financiële vragen omtrent betalingen

· Je neemt administratieve taken op: je controleert klantengegevens in onze database, beheert klantenaanvragen en -aanpassingen en verwerkt formulieren.

Kortom, een belangrijke job en een afwisselend takenpakket zodat geen enkele dag hetzelfde is! Je werkt in Dok Noord of thuis. Vooral in de opstartfase zal contact met het team belangrijk zijn. Zo kan jij werk en privé vlot op elkaar afstemmen.

Profiel

· Klantgericht communiceren – Je luistert naar het verhaal van onze klanten en doet er zelf alles aan om hen tevreden te stellen. Mensen helpen zit in je bloed en dankzij jouw heldere communicatiestijl slaag je hierin.

· Probleemoplossend – Wanneer een klant een probleem meldt, ga je meteen aan de slag om een geschikte oplossing te zoeken. We bieden je de nodige tools en opleidingen om zelf een gepast antwoord te kunnen formuleren.

· Talenkennis – Je schrijft en spreekt vlot Nederlands, zodat je klanten optimaal kan verder helpen. Je beschikt over een goede kennis Frans en Engels en behelpt je met vertaalapps voor andere talen.

· Computervaardigheden – Je helpt onze klanten zowel telefonisch als digitaal. Je kan vlot met Outlook werken en hebt een goede basis van Excel. En kan makkelijk tussen schermen schakelen.

· Flexibel - Je werkt in funktie van de klantenvragen. Op maandag behandel je bijvoorbeeld de vragen die tijdens het weekend zijn binnengelopen. We willen je graag inzetten op drukke momenten. Reken op een halve tot volledige dag per week.

Persoonlijke vaardigheden

· Klantgerichtheid

· Communiceren


Info

Datum opdracht : 29-04-2025
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Gent
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job