Technisch Administratief Werfsecretaresse/Werfsecretaris

Categorie : administratie

Beste netwerk, 

Omschrijving voor deze rol:

 Je zal iedereen hun aanwezigheid via check-in at work registreren en opvolgen.
Je behandelt inkomend- en uitgaand mailverkeer, alsook telefonie.
Je zal contactpersoon zijn voor klanten, werfleiders, projectleiders, onderaannemers,…

Is er een levering? Is er een belangrijke aanpassing van de klant? Is er een struikelblok voor de onderaannemer? Jij brengt de juiste persoon hiervan op de hoogte.

  • Agendabeheer.
  • Inplannen van vergaderingen en besprekingen. Deze ook voorbereiden. 
  • Prijsaanvragen opmaken en vergelijken. 
  • Ontvangen van bezoekers, onderaannemers en personeel.
  • Administratieve ondersteuning (werfdagboeken opmaken, planningen, vorderingsstaten voorbereiden, …).

 

Functie-eisen

- Kan je een overzicht bewaren van bestellingen en planningen. 

- Je kan goed overweg met het hele MS Office pakket. 

- Je bent communicatief sterk. 

- Ervaring in de bouwsector is een plus!  

Info

Datum opdracht : 01-04-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Berchem
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job