Freelance | Administratieve Ondersteuning | Horeca | Remote

Categorie : administratie

Voor onze klant, een fantastische horecazaak in Hasselt, rekruteren wij een administratieve freelancer die onze klant kan bijstaan.

Dit betreft een invulling tussen de 8 en 12 uur per maand gemiddeld. Dit kan verder onderling nog afgestemd worden. Een dagelijkse opvolging is hier wel opportuun. Deze opdracht is voorzien op lange termijn. Initieel zal er op locatie gewerkt worden voor inwerking, daarna kan er volledig remote gewerkt worden. Onderling af te stemmen.

Takenpakket:

  • Behandelen van een 10-tal facturen per week.
  • Allround administratie.
  • Telefonie en mailbox opvolgen.
  • Lopende dossiers opvolgen met leveranciers.
  • Openstaande saldo's opvolgen.
Wensen: 

  • Ervaring als administratieve freelancer in een vergelijkbare functie.
  • Je behartigde reeds administratieve ondersteuning in de horeca-sector.
  • Je bent een administratieve duizendpoot en organiseren zit in je genen, je werkt graag zelfstandig.
  • Je bent iemand die van aanpakken weet, je gaat erachteraan tot je het gewenste resultaat hebt.
  • Wij verwachten een engagement op lange termijn.
  • Je woont in de buurt van Hasselt. 

Info

Datum opdracht : 11-03-2025
Regio : Limburg
Plaats : Hasselt
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job