Administratieve Werfondersteuning | Project 2 Jaar | Mechelen

Categorie : administratie


Wij gaan op zoek naar een freelancer die zich 4/5 of voltijds kan engageren om onze klant in Mechelen voor deze volledige periode te gaan ondersteunen. Het project voorziet een bouwperiode van 21 maanden te starten vanaf maart 2025.

Takenpakket:

  • De volledige administratieve ondersteuning van de werf.
  • Het opmaken en versturen van bestelbonnen.
  • Opvolgen af te leveren materiaal, correct ingeven en controleren van facturen.
  • Het controleren van de sociale documenten (A1 documenten, Limosa, basisveiligheid,..) en Checkin @ work van de medewerkers en onderaannemers.
  • Opmaken van technische fiches.
  • Opvragen van veiligheidsdocumenten.
  • Opstellen van vorderingsstaten.
  • Organisatie van het bouwteamoverleg.
Belangrijk:

  • Je heb ervaring als administratieve freelancer in de bouwsector als werf-administrator.
  • Je bent een administratieve duizendpoot en organiseren zit in je genen.
  • Je bent communicatief sterk.
  • Wij verwachten een engagement voor het volledig project, in een voltijdse of 4/5 tewerkstelling.
 

Info

Datum opdracht : 22-01-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Mechelen
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job