Administratieve Werfondersteuning | Project 2 Jaar | Mechelen
Categorie :administratie
Wij gaan op zoek naar een freelancer die zich 4/5 of voltijdskan engageren om onze klant in Mechelen voor deze volledige periode te gaan ondersteunen.Het project voorziet een bouwperiode van 21 maanden te starten vanaf maart 2025.
Takenpakket:
De volledige administratieve ondersteuning van de werf.
Het opmaken en versturen van bestelbonnen.
Opvolgen af te leveren materiaal, correct ingeven en controleren van facturen.
Het controleren van de sociale documenten (A1 documenten, Limosa, basisveiligheid,..) en Checkin @ work van de medewerkers en onderaannemers.
Opmaken van technische fiches.
Opvragen van veiligheidsdocumenten.
Opstellen van vorderingsstaten.
Organisatie van het bouwteamoverleg.
Belangrijk:
Je heb ervaring als administratieve freelancer in de bouwsector als werf-administrator.
Je bent een administratieve duizendpoot en organiseren zit in je genen.
Je bent communicatief sterk.
Wij verwachten een engagement voor het volledig project, in een voltijdse of 4/5 tewerkstelling.
Info
Datum opdracht :22-01-2025
Regio :Antwerpen
Plaats :Mechelen
Duur project :> 4 weken
Locatie :100% werken bij klant
Status :Open
Profiel :
Contact
Voor meer info over deze job
Enkel betalende leden hebben directe toegang to de gegevens van opdrachtgevers.