Freelance debiteurenbeheer / Credit controller

Categorie : boekhouden

Ben jij nauwkeurig, proactief en administratief sterk? Wil je werken in een boeiende omgeving waarin je een cruciale rol speelt in de dagelijkse werking van een octrooibureau? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder:

  • Facturatie: Opstellen en versturen van facturen naar onze klanten.
  • Betalingen: Verwerken van inkomende facturen en tijdig betalen van leveranciers.
  • Debiteurenbeheer: Het opvolgen van openstaande facturen en klantencontact voor betalingsafspraken.
  • Telefonie: Je beantwoordt binnenkomende telefoontjes en verbindt deze door naar de juiste collega’s.
  • Elektronisch klassement: Beheren en organiseren van inkomende e-mails en bijhorende administratie.
  • Algemeen secretariaatswerk: Ondersteunen van het team met diverse administratieve en organisatorische taken.

Profiel

Wat breng je mee?

  • Een administratieve opleiding of gelijkwaardige ervaring
  • Ervaring met facturatie en debiteurenbeheer is een plus
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail
  • Je werkt graag in een ondersteunende rol en bent een teamplayer
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel)

Aanbod

Wat bieden wij?

  • Een tijdelijke functie ter vervanging van een collega die afwezig is wegens ziekteverlof.
  • Je komt terecht in een dienstverlenende organisatie gespecialiseerd in bescherming van uitvindingen.
  • Werkuren zijn enigszins flexibel, mits afspraken met collega's om zo permanentie te verzekeren.
  • Voltijds werken is geen absolute vereiste, we staan ook open voor een 80% tewerkstelling.


Info

Datum opdracht : 09-01-2025
Regio : Oost-Vlaanderen
Plaats : Merelbeke
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job