-
Inspirerend leidinggeven aan het IT Operations team van een 15-tal collega’s en
zorgen we verder blijven groeien en evolueren voor een efficiënte en
effectieve werking van de IT-afdeling.
-
Ontwikkelen
en implementeren van IT-beleid en procedures om de betrouwbaarheid en
veiligheid van onze systemen te waarborgen.
-
Meedenken
met je systems engineers rond de technische en architecturale topics
waar ze tegenaan botsen, om ze in de core van de business noden vast te nemen
en te vertalen naar innovatieve klantvriendelijke oplossingen.
-
Toezicht houden op de dagelijkse IT-operaties, inclusief netwerkbeheer,
serverbeheer, monitoring en applicatieondersteuning.
-
Samenwerken met andere afdelingen om IT-operations oplossingen te bieden die
voldoen aan de behoeften van de organisatie en onze klanten.
-
Identificeren
en implementeren van verbeteringen in IT-processen om de klanttevredenheid
en security van onze systemen te verhogen.
-
Gedreven door je marktkennis, draag je inhoudelijk bij aan de IT roadmap, en weet je door je coördinerende
vaardigheden interne IT-operations projecten binnen je team tot een succes
te brengen.
-
Monitoren van
IT-prestaties en transparant rapporteren aan het senior management. Je weet de
Sla’s te overwaken en te vertalen naar concrete en duurzame oplossingen bij
problemen.
-
Luisteren
naar de IT service noden van onze klanten, en dit vertalen naar stabiele en
betrouwbare infrastructuur assets zoals laptops, servers, storage en netwerken
en onze Azure Cloud omgeving.
-
Als
onderdeel van ons IT management team, kan jij mee optimalisaties en
opportuniteiten detecteren over de teams heen, en meebouwen aan de maturiteit
en kwaliteit van onze IT organisatie.
-
Bachelor-
of masterdiploma in Informatietechnologie, Computerwetenschappen of een
gerelateerd vakgebied. Of equivalent door ervaring binnen IT infrastructuur en
Operations.
-
Minimaal
10 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen IT Operations.
-
Sterke
leiderschaps- en managementvaardigheden.
-
Uitstekende
kennis van IT-infrastructuur on prem en Cloud, netwerken, pc’s en systeembeheer.
Je hoeft geen expert te zij op alle gebieden maar wel voldoen ervaren om te
kunnen meepraten met onze collega’s en ze te challengen. Daarom zijn naast
technische vaardigheden, ook strategisch inzicht omtrent (hybrid) cloud,
cybersecurity en Automatisering en orkestratie van he gebeuren.
-
Ervaring
met ITIL of andere IT-servicemanagement frameworks om onze service verlening
verder uit te bouwen tot een betrouwbare en transparante dienstverlening.
-
IT
problemen bij ons zelf of onze leveranciers zijn nu eigen aan de sector. Uitstekende
probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om onder druk rust te brengen
in je team is dan ook een belangrijke people skill.
-
Klantgerichte
mindset en uitstekende transparante en communicatieve vaardigheden om zowel
operationele problemen transparant te kunnen communiceren en als constructief
en inspirerend meedenken aan oplossingen voor onze business.
-
Ervaring
met leveranciers en partners om de service verlening te kunnen opvolgen, te
challengen en onze SLA’s continue verbeteren.