Een ICT provider met 30 jaar ervaring en een ijzersterke reputatie op gebied van technische kennis in Security, Networking, (Cloud) Infrastructuur en Applicaties.
Op de financiële afdeling zullen twee collega's vanwege zwangerschapsverlof tijdelijk afwezig zijn.
Tijdelijk: van 6 januari 2025 tot na de zomer 2025
Regime: voltijds of 4/5de
Uurrooster: van 8 tot 17 uur, 1 uur middagpauze
De taken van de Customer Care Administrator
Je verzorgt de administratieve ondersteuning en zorgt voor een vlekkeloze facturatie, van contractbeheer tot orderverwerking.
Je volgt openstaande orders op en stemt af met collega’s, klanten en leveranciers.
Je waakt over een correcte registratie en tijdige facturatie van prestaties en tickets.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en chat.
Gevraagde skills
Je hebt ervaring in administratieve rollen binnen een commerciële setting en voelt je thuis in een omgeving waar IT niet onbekend is – affiniteit hiermee is een pluspunt.
Jij weet precies hoe je administratieve processen soepel laat verlopen en zorgt ervoor dat elk detail klopt.
Je past moeiteloos je stijl aan elke gesprekspartner aan, en je weet precies de juiste toon te vinden.
Outlook, Excel en Word kennen geen geheimen voor jou.
Ervaring met Microsoft Dynamics 365, Autotask is mooi meegenomen!
Je Nederlands is uitstekend, je Engels meer dan voldoende.