Customer Care Adminitrator in Turnhout

Categorie : administratie

Een ICT provider met 30 jaar ervaring en een ijzersterke reputatie op gebied van technische kennis in Security, Networking, (Cloud) Infrastructuur en Applicaties.

Op de financiële afdeling zullen twee collega's vanwege zwangerschapsverlof tijdelijk afwezig zijn.


Tijdelijk: van 6 januari 2025 tot na de zomer 2025

Regimevoltijds of 4/5de

Uurrooster: van 8 tot 17 uur, 1 uur middagpauze

De taken van de Customer Care Administrator

Je verzorgt de administratieve ondersteuning en zorgt voor een vlekkeloze facturatie, van contractbeheer tot orderverwerking.

Je volgt openstaande orders op en stemt af met collega’s, klanten en leveranciers.

Je waakt over een correcte registratie en tijdige facturatie van prestaties en tickets.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en chat.

Gevraagde skills

Je hebt ervaring in administratieve rollen binnen een commerciële setting en voelt je thuis in een omgeving waar IT niet onbekend is – affiniteit hiermee is een pluspunt.

Jij weet precies hoe je administratieve processen soepel laat verlopen en zorgt ervoor dat elk detail klopt.

Je past moeiteloos je stijl aan elke gesprekspartner aan, en je weet precies de juiste toon te vinden.

Outlook, Excel en Word kennen geen geheimen voor jou.

Ervaring met Microsoft Dynamics 365, Autotask is mooi meegenomen!

Je Nederlands is uitstekend, je Engels meer dan voldoende.

Info

Datum opdracht : 13-11-2024
Regio : Antwerpen
Plaats : Turnhout
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job