Financieel administratief medewerker gezocht (2 dagen per week)

Categorie : administratie

Voor onze klant uit Koningshooikt zijn we op zoek naar een financieel profiel die volgende taken kan behartigen:

  • leveranciersadministratie (inboeken aankoopfacturen -op grootboekrekening, opvolgen te ontvangen creditnota's, nakijken facturatie, ..)
  • facturen in goedkeuringsflow zetten
  • betalingen uitvoeren
  • verkoopfacturen opstellen
  • debiteurenadministratie
Tijdens het uitvoeren van bovenstaande taken, zal je aan het onthaal zitten zodat je de chauffeurs die zich zullen aanmelden, kan verder helpen.

Kennis van grootboekstelsel en basisprincipes boekhouding is een must.

De klant werkt met Bouwsoft en een eigen CRM-toepassing.

Info

Datum opdracht : 05-11-2024
Regio : Antwerpen
Plaats : Bornem
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job