Service Delivery Manager

Categorie : IT andere

Wij zijn voor onze klant te Brussel op zoek naar Service Delivery Managers.


Het is voor hen van cruciaal belang om hun bedrijfsklanten een goede ervaring te bieden in alle interacties die zij hebben met het bedrijf en in de samenwerking met hun teams en mensen.

Deze voortdurende focus op de klantenervaring is een topprioriteit voor alle medewerkers van de organisatie in alle acties die ze ondernemen.


Binnen de Enterprise Business Unit/Professional & Managed Services-afdeling, bieden de Service Delivery Management-teams het 'best-in-class' Service Management met een hoge klanttevredenheid.


De betrokken klanten zijn zowel nationale en internationale instellingen als grote bedrijven. Contracten in omvang zijn gerelateerd aan Telco-oplossingen en een breed scala aan geïntegreerde ICT-oplossingen.

Binnen het Service Delivery Management team ga jij je richten op het leveren van service management en voldoen of overtreffen van de verwachtingen van externe professionele klanten in overeenstemming met SLA's en/of contracten.


Hierbij horen de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je treedt op als tactische SPOC (Single Point of Contact) tijdens de operationele levenscyclus van een contract en zorgt voor een efficiënte relatie tussen de klant en de verschillende interne afdelingen of externe partners die betrokken zijn bij de levering van de diensten.
  • Je coördineert de dienstverlening van de oplossingen aan de klant door middel van regelmatige Service Review Meetings met de klanten en creëert een faciliterende omgeving voor de interne resources.
  • Op basis van de met de klant overeengekomen SLA's en de analyse van rapportages zorg je ervoor dat de diensten worden geleverd zoals contractueel is afgesproken. Indien nodig initieer je corrigerende actieplannen om te voldoen aan de SLA en om de dienstverlening continu te verbeteren.
  • Je behandelt alle verzoeken van klanten tijdig en in overeenstemming met de contractvoorwaarden.
  • Je definieert, bewaakt en optimaliseert de winstgevendheid van je klantencontracten, neemt indien nodig corrigerende maatregelen na overleg met account managers en teamleiders.
  • Je organiseert interne ATM (Account Team Meetings) met de belangrijkste interne stakeholders (pre)sales, technische en service consultants, ingenieurs, architecten, enz.
  • Op basis van reguliere service review meetings en interne accountteam meetings stel je concrete actieplannen en verbeterplannen op en beheer je deze.
  • Je neemt actief deel aan interne werkgroepen en interne teamvergaderingen.
  • Je gaat regelmatig ter plaatse bij klanten.


Wie zoeken wij?

  • Diploma Industrieel ingenieur of gelijkwaardig door ervaring.
  • Minimaal 4 jaar relevante ervaring en expertise op het gebied van Service Management, contacten met Professionele Klanten, operationele omgeving en coördinatie van experts.
  • Goede kennis van Telco en minimaal twee van de volgende ICT-oplossingen: LAN/WLAN, Security, Datacenter, UC.
  • Goede kennis van contractbeheer, SLA's en financiën.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands/Frans/Engels.
  • Je hebt zin voor initiatief en wilt systematisch resultaten boeken.
  • Je voldoet aan en overtreft de verwachtingen van uw interne of externe klanten.
  • Je informeert je collega's tijdig en efficiënt.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je bent in staat om middelen te beheren (team, tijd, budget, taken, virtuele teams).
  • Je leert snel.


Persoonlijkheid en waarden

  • Uitstekend in teamwerk.
  • Communicatief vaardig.
  • Methodisch en in staat om zelfstandig verschillende problemen te behandelen.
  • Veel verantwoordelijkheidsgevoel en initiatiefnemer.
  • Klant-, kwaliteits- en servicegericht
  • Stressbestendig, geduldig, tolerant en veerkrachtig.


Wat kan je verwachten

  • Je komt terecht in een ervaren team van Service Delivery Managers die nauw samenwerken met Account Managers en Success Managers.
  • Je beheert meerdere contracten voor toonaangevende klanten in de sector, dit zorgt voor een gevarieerde inhoud.
  • Je communiceert met meerdere teams van verschillende specialisaties in een boeiende omgeving met state-of-the-art technologie.
  • Hoge mate van zelfstandigheid en ruimte voor verbeterinitiatieven.
  • De zekerheid van een longterm commitment. (Onze klant is doorgaans op zoek naar kandidaten die toch even willen blijven, waardoor ze steeds werken met jaarcontracten. Ideaal voor de professional die toch graag wat meer zekerheid heeft. Ook verlenging is hier zeker mogelijk.)
  • Bij de organisatie wordt een hybride systeem van werken toegepast (max. 2-3 dagen op kantoor in Brussel Centrum vlak bij het treinstation).


Ben je (of ken je) iemand die enthousiast wordt van een vacature als deze?

Aarzel niet contact op te nemen!

Wij bekijken graag samen met jou of er een match kan bestaan over een (virtuele) tas koffie.

Info

Datum opdracht : 07-06-2024
Regio : Antwerpen
Plaats : Antwerpen
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job