Freelance Project Coordinator

Categorie : administratie

Je zal ingeschakeld worden om twee grote projecten te coördineren en tot een goed einde te brengen:

  • - ontwikkeling van een nieuwe website: je werkt nauw samen met de leverancier, maakt afspraken en volgt die op, checkt de voortgang van het project en het aangeleverde werk, coördineert met het interne team omtrent de behoeften en voor het aanleveren van teksten etc.
  • - verhuis naar een nieuw kantoor: je werkt mee aan de planning van de verhuis van het kleine kantoor: stappenplan opzetten, noden in kaart brengen, afspraken maken, coördinatie met externe partners (archiefvernietiging, verhuisfirma, etc.)

Daarnaast zal je ook algemene administratieve support verlenen ter ondersteuning van de interne werking.

Wat breng je mee?

sterke admin vaardigheden
ervaring met project management
vlot in Nederlands en Frans
goed georganiseerd met een flexibele werkhouding
autonome werker
precies en oog voor detail
Aanbod
tijdelijk project tot eind december 2024. Dit kan als freelancer of als tijdelijke project consultant op de payroll bij X.
voltijds project, deeltijds is bespreekbaar in functie van de flexibiliteit die je kan bieden
50% telewerk na inwerkperiode
klein team van enthousiaste collega's

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een koepelorganisatie die de bedrijven uit haar sector verenigt en vertegenwoordigt. Hun missie bestaat uit 4 luiken: de belangen van de leden vertegenwoordigen bij de bevoegde instanties en politieke overheden, hen informeren, hen vormen en netwerkevenementen organiseren. Een goede doorstroming van informatie naar de leden en andere belanghebbenden is een absolute prioriteit.

Het team telt 6 personen en staat onder de leiding van de Secretaris-Generaal. Het kantoor is gelegen in 1030 Brussel (Schaarbeek).

Info

Datum opdracht : 05-06-2024
Regio : Brussel
Plaats : Brussel
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job