Tijdelijk parttime Projectleider/ Toezichter openbaar domein

Categorie : technisch

Als toezichter openbaar domein ben je verantwoordelijk voor:  Opstarten, inplannen, opvolgen, coördineren, communiceren, controleren en bijsturen van de uitbestede werken/dossiers (werfopvolging, communiceren intern en extern, rapporteren intern; kwaliteit; interne afstemming).

 

Dit omvat onder meer volgende taken: 

-          zelfstandig opvolgen van onderhoud- en investeringswerken

-          instaan voor het toezicht op het openbaar domein en opvolgen van werken van aannemers, leveranciers e.d. van ontwerp tot oplevering

-          opmaken van werfverslagen in het kader van interne rapportering

-          opvolgen van de verschillende fases van het project en dit zowel technisch als financieel; opvolgen en nazicht van vorderingsstaten

-          controleren van het respecteren van de voorschriften, signalisatievergunningen en/of procedures voor het afleveren van kwalitatief werk

-          bijwonen van werfvergaderingen

-          het opmaken, beoordelen en actualiseren van de planning van projecten en werken; voortgangscontrole

-          afstemming van de planning van projecten met derden (bijvoorbeeld nutsmaatschappijen, andere overheden, bouwpromotoren,…) die werken uitvoeren op het openbaar domein

-          gebruik van AutoCAD voor opmaak en raadpleging van documenten

-          jezelf kenbaar maken als SPOC voor meldingen en vragen van verkavelaar, aannemer, collega’s of burgers mbt jouw dossiers

-          opmaken en bijwerken van ‘draaiboeken’ voor de realisatie van projecten

-          inwinnen van informatie noodzakelijk voor de opvolging en afhandeling van dossiers

-          op de hoogte blijven van nieuwe relevante innovaties op de markt

-          documentenbeheer: ordenen, beheren en archiveren van dossiers en werfverslagen zodat ze gemakkelijk raadpleegbaar zijn, verzamelen van vereiste documenten en deze beheren

 

Vaardigheden

·       Je hebt een eerste ervaring achter de rug als Projectleider in infrastructuurprojecten of ontwikkelingsprojecten met goede kennis van wegenbouw

·       Aantoonbare kennis met terminologie, organisatie, rollen en processen van de PM methodologie (bv.Prince2, PMBok, …), bij voorkeur aangetoond door certificatie

·       Aantoonbare ervaring met projectbeheerstechnieken en tools kunnen hanteren (risicobeheer, issuebeheer, …)

·       Aantoonbare ervaring met het opvolgen van aannemers, leveranciers

·       Aantoonbare kennis en ervaring met ITIL.

·       Goede kennis van MS Project, MS Office (Powerpoint, Excel).

·       Je kunt planmatig en zelfstandig werken

·       Je kunt verbindend communiceren


Opdracht begint op 11/09/23 tot 12/01/2024. 4 dagen/week 

Deze job is reeds afgesloten!

Contact

Voor meer info over deze job