Projectleider Interieur met ervaring

Categorie : 3D visualisatie

xxx opgericht in 1986 en specialist in totaalinrichtingschrijnwerkinterieurbouw en maatwerk voor de B-B markt positioneert zich sinds kort ook als partner in residentiële projecten voor particulieren en als partner voor een Design & Build aanpak voor maximale ontzorging van onze klanten

Jouw functie

  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene leiding van grote interieurbouwprojecten, zowel qua uitvoering als budget.
  • Naast de opvolging van de interieurwerken sta je ook in voor de opvolging van de technische werken (elektriciteit, HVAC en sanitair).
  • Je staat in voor de werkvoorbereiding en het correcte verloop van de werkzaamheden op vlak van efficiëntie, kwaliteit en de veiligheid.
  • Je kan goed samenwerken in een intern projectteam van calculator, aankoper, tekenaar en productieverantwoordelijke en in multidisciplinaire bouwteams met collega’s van de zusterbedrijven. 
  • Je stuurt op de werven de plaatsers van het maatwerk en de onderaannemers aan.
  • Je ontzorgt de klant via duidelijke communicatie met alle betrokkenen partijen, continue kwaliteitscontrole en respect voor deadlines en budget.

Jouw profiel

  • Je hebt een master of bachelor diploma en kan minimum 5 tot 10 jaar soortgelijke ervaring in de uitvoering van interieurbouwprojecten aantonen.
  • Je hebt een technische, bouwkundige achtergrond en ervaring in projectmanagement.
  •  Ervaring met sector ruwbouw is een extra troef.
  • Je bent een geboren leider en staat organisatorisch sterk in je schoenen.
  • Je bent communicatief sterk, denkt vooruit en werkt oplossingsgericht.
  • Je blinkt uit in zowel het financieel als administratief/planmatig beheer van projecten.
  • Je werkt vlot met Office 365 en Excel beheers je op gevorderd niveau. Kennis van een planningstool als MS Project is een troef.
  • Ervaring met projecten volgens de Design & Build methode in bouwteams is een extra voordeel.
  • Je spreekt meerdere talen (NL/FR/EN), maar vooral ook die van onze klant.

Aanbod

  • Je werkt mee aan exclusieve interieurprojecten om trots op te zijn.
  • Je komt terecht in een dynamisch bedrijf met familiale sfeer doch met de voordelen van een sterke groep die recent het Great Place to Work® label behaalde.
  • Je ontvangt een aantrekkelijk verloningspakket met tal van extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen, laptop, gsm, maaltijd- en ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. Een cafetariaplan is tevens voorzien.  
  • Je werkt vanuit een moderne kantooromgeving en kan rekenen op alle nodige tools om je volledig te kunnen ontplooien binnen de job.
  • Er zijn kansen om opleidingen te volgen om je verder te ontwikkelen binnen het vakdomein.

Info

Datum opdracht : 23-08-2022
Regio : Limburg
Plaats : Hasselt
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job