FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

143 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Karolien Van Bel

Karolien Van Bel

I am a dedicated and experienced
freelancer specialised in enhancing security
awareness, managing...
Kizzy Cuypers

Kizzy Cuypers

Als zelfstandig preventieadviseur heb ik tussen projecten door dikwijls de tijd om (op afstand) SHEQ administratief...
Véro Van den Broecke

Véro Van den Broecke

Senior assessor, zowel assessments als development centers (Nl + Eng). ICF-certified coach. Senior ervaring in...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

2 Temporary Management Assistants

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

We’re currently looking for two experienced Management Assistants for clients in Brussels.Management Assistant - Law firmLocation: Tour & TaxisDuration: starting asap, until the right person is hired for this role (estimate: 3 to 4 months)Full-time roleWell established law firmExcellent Dutch, French and EnglishStrong MS OfficeAccurate, well-organised, autonomousTraditional support responsibilities: agenda, lay-out of documents, revising and translating texts, preparing files, organising meetings, travels, events, correspondence, filing, etc.Executive Assistant to CEOLocation: AuderghemDuration: starting asap, until the right person is hired for this role (estimate: 3 to 4 months, maybe longer)Full-time, part-time negotiableYoung dynamic companyFluent in English and FrenchHeavy agenda management, coordinate worldwide travel arrangements, provide support for meetings, preparing presentations etc. Lots of private work also.These positions are open to freelancers looking for a new assignment or to job seekers interested in a temporary project (as Project Consultant through Arcadius)....

Boekhouder met kennis van Exact gezocht

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Geachte,wij zijn een bouwbedrijf en mgt vennootschap met een boekhouding in Exact, facturen worden zelf door ons ingeboekt maar we zoeken een boekhouder die kan instaan voor nazicht van de gemaakte boekingen, nazicht btw aangifte, jaarrekening en ondersteuning bij specifieke boekhoudvragen. Kan volledig van op afstand, toegang kan verleend worden tot het...

Oracle Netsuite Finance Implementation Consultant

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Voor een aanlopend Netsuite implementatieproject zoeken we business consultants met een specialisatie in Finance/P2P/OTC in fase 1. De focus ligt op het capteren van de business processen, organiseren van workshops, implementeren en configureren en uiteraard een stukje business re-engineering waar van toepassing. Uiteraard kan je steunen op een sterke backoffice met Netsuite experts.Ligt dit binnen je expertisedomein? En zou je dit interesseren?Contacteer...

marketing esthetische chirurgie

Categorie:
digital marketeer
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
1 - 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

als privé kliniek voor esthetische chirurgie in Brugge willen wij ons laten begeleiden in digital...

Vertegenwoordiger laadinfrastructuur

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Wie ben jij?Een kandidaat die zich thuis voelt in een stimulerende en klantgerichte salesomgeving met min. 5 jaar ervaring in een sales buitendienst.Wat voor ons primeert is jouw drive om samen met ons een sterk en steeds groeiend klantenbestand en merk uit te bouwen.Jij biedt:Je commerciële vaardighedenEen vlot en verzorgd voorkomenEen uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Kennis van het Frans is een pluspuntJe beschikt over een rijbewijs, eigen auto en prima computervaardigheden.Jouw talenten:Je vindt het een uitdaging om actief aan saleshunting te doen, om proactief en zelfstandig te werken, om vlot te netwerken en te communiceren en daarbij de klant steeds centraal te stellen.Bij dit alles ben je absoluut betrouwbaar en een echte teamplayer.Wij bieden:Zelfstandige activiteit.Je kan je eigen tijdregeling bepalen.Een zéér aantrekkelijke vergoeding per afgewerkt dossier.Je krijgt alle nodige sales-tools om de verkoop eenvoudig te realiseren.Je wordt volledig ondersteund met het maken van...

HSE Officer Gent

Categorie:
veiligheidscoordinator/preventieadviseur
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij zijn op zoek naar een HSE Officer voor onze locatie in Gent (nabij de Plant Group Arena) We zoeken uiteindelijk een vaste invulling, maar willen de functie tijdelijk invullen met een freelancer.Als HSE Officer ben jij verantwoordelijk voor de gezondheids-, veiligheids- en milieuaspecten van onze fabriekslocatie in Gent. Dit doe je door je kennis te delen binnen de organisatie en er zo voor te zorgen dat eisen vanuit wet- en regelgeving en corporate Nutreco beleid worden geïmplementeerd, uitgevoerd en geborgd. Daarnaast zorg je als HSE Officer voor continue verbetering op HSE, volg je incidenten op en neem je als vakdeskundige deel aan projecten. Je ondersteunt de organisatie gevraagd en ongevraagd met je kennis en kunde, bent betrokken bij interne audits en HSE-ronden en begeleidt externe audits en inspecties. Je meet, registreert en monitort data, haalt daar de juiste conclusies uit om deze vervolgens te vertalen in concrete opvolging. Als HSE geweten van de site maak je in deze functie onderdeel uit van het lokale Operations team. Je rapporteert aan de Plantmanager en hebt daarnaast een functionele rapportagelijn naar de Regionale HSE Lead. Samen met hen probeer je een cultuurverandering door te voeren, waarin we van meer reactief naar meer proactief handelen gaan. Hierin krijg je ook support vanuit de HSE Community Europe & Central Asia en ondervind je alle steun vanuit het BeNeLux Country Management Team. Over de rolVerantwoordelijkheden:Zorg dragen voor het voldoen aan geldende wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, arbeidsomstandigheden en milieu.Bijdragen aan de dagdagelijkse operationele veiligheid in de fabriek en op kantoor in Gent, waaronder het opvolgen van incidenten en verbeterkansen.Implementatie van corporate HSE beleid, richtlijnen en initiatieven, zoals de Life Saving Rules en de jaarlijkse Safety Week.Vastleggen, documenteren en registreren van de HSE prestatie in lijn met corporate eisen.Vaardigheden en expertise:Bachelor werk- en denkniveau aangevuld met relevante opleiding binnen HSE of aantoonbare werkervaring. Preventieadviseur niveau 2 en/of Milieucoördinator. Of de bereidheid deze kwalificaties te behalen met hulp van Nutreco.Goede beheersing van het Nederlands en Engels in woord en schrift.Je bent minimaal 80% beschikbaar en bent bereid om incidenteel ook ander locaties te bezoeken.Bereid om interne/externe opleidingen te volgen (NEBOSH is bijvoorbeeld verplicht).Kennis van wetgeving op het gebied van gevaarlijke stoffen is een pluspunt.Verwachtingen van deze rolJe hebt een safety first mindset en beschikt over de juiste overtuigingskracht om samen met jouw collega’s de gestelde doelen te bereiken. Je hebt ervaring in een productieomgeving en staat stevig in je schoenen om het HSE-beleid te handhaven en verdedigen.Je bent administratief sterk.Je hebt een hands-on mentaliteit (komt graag op de werkvloer) en bent flexibel in dagvulling.Belangrijke aanvullingen hierop zijn onze kernwaarden: Vertrouwen, Nieuwsgierigheid, Inclusiviteit, Integriteit en Passie. Vijf kernwaarden die je van nature moet bezitten om binnen onze cultuur te passen. ...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.