FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

162 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Elien De Jaeger

Elien De Jaeger

Hallo, ik ben Elien. Ik ben een all-round digital marketeer met 10 jaar ervaring in de communicatiesector op zak. Ik...
An-Sofie Boeyden

An-Sofie Boeyden

Ik heb 15 jaar ervaring in marketing en communicatie, met een focus op digital marketing. Sinds 2024 werk ik op...
Kathleen Van Giel

Kathleen Van Giel

Als freelance florist ben ik beschikbaar om je bij te staan bij grotere events, om mee te helpen in een bloemenwinkel...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Boekhouder - dossierbeheerder

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Het verwerken van de boekhouding van A tot Z, alsook het opstellen van de jaarrekeningen en...

Freelance werfleider bouw

Categorie:
andere
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Limburg

Ben jij een ervaren en freelance Werfleider Bouw die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Als gerenommeerd buurtontwikkelaar met uitvalsbasis te Hasselt zijn wij momenteel op zoek naar een gedreven professional om het team Limburg te versterken op projectbasis, en dit voor ons renovatie/nieuwbouwproject Bosart te Genk. Dit gedurende 12 maanden, te starten einde 2024. ?  Functieomschrijving: Als zelfstandige Werfleider Bouw ben je verantwoordelijk voor het on site leiden en coördineren van een renovatieproject in afwerkingsfase. Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte planning en controle op de uitvoering van de werken, waarbij je te allen tijde de kwaliteit en veiligheid op de werf waarborgt. Dankzij jouw uitstekende leiderschapsvaardigheden weet je de verschillende (onder)aannemers aan te sturen en te motiveren. Bovendien onderhoud je nauw contact met de Projectleider om het project succesvol af te ronden binnen de gestelde termijn. ?  Profiel: ·        Ruime ervaring als Werfleider in de renovatie- en afwerkingssector van residentiële vastgoedprojecten ·        Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden ·        Regelmatig overleg met de projectleider en het bouwteam (opdrachtgever, architect, studiebureau) over de uitvoeringsplannen ·        Kwaliteitscontrole van de uitgevoerde werken ·        Deelnemen aan de werfvergaderingen ·        Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van bouw en veiligheid (VCA) ·        In staat om zelfstandig te werken en in samenspraak met het projectteam beslissingen te nemen binnen een projectmatige omgeving ·        Een uitstekende kennis van het Nederlands is een vereiste  Aanbod: Wij bieden een boeiende en uitdagende opdracht binnen een dynamische werkomgeving. Je krijgt de kans om je expertise verder te ontwikkelen en een waardevolle bijdrage te leveren aan het project. Daarnaast voorzien wij een marktconforme vergoeding voor jouw diensten gedurende de looptijd van het project....

Bouwaanvraag indiennen

Categorie:
technisch tekenaar
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Antwerpen

Beste,voor een kleine verbouwing in Sint Katelijne Waver ben ik opzoek naar iemand die de bouwaanvraag kan indiennen. je hoeft zelf niks te doen aan de tekeningen.Ik lever alle PDF files zoals het hoort voor de omgevingloket, u dient het in en stuur de architect en de opdrachtgever een uitnodiging om te...

Onderhoudstechnieker, eletrotechnieker, monteur, elektromonteur

Categorie:
technisch
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

Voor een klant ben ik opzoek naar een onderhoudstechnieker, om het machine park te onderhouden. Competenties: mechanisch, elektrisch, pneumatisch. Om te starten een 3 maanden contract, en word per 3 maanden verlengt na...

Office manager interimkantoor Genk/st truiden

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

**Vacature: Office Manager / Partner voor Interimkantoor****Locatie:** Genk en St. Truiden, België**Bedrijfsprofiel:**Wij zijn een vooraanstaand interimkantoor met vestigingen in Genk en St. Truiden. Ons bedrijf is gericht op het leveren van hoogwaardige diensten aan zowel werkzoekenden als bedrijven in de regio. Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid streven we ernaar om de norm te zijn in de sector.**Functieomschrijving:**Wij zijn op zoek naar een ervaren Office Manager die tevens interesse heeft in een partnerschap binnen ons bedrijf. De geselecteerde kandidaat zal verantwoordelijk zijn voor het leiden van onze interimkantoren in Genk en St. Truiden. De rol omvat diverse taken, waaronder maar niet beperkt tot:- Leiden en coördineren van dagelijkse operationele activiteiten- Werven, trainen en managen van personeel- Beheren van klantrelaties en het bieden van hoogwaardige klantenservice- Ontwikkelen en implementeren van strategieën om de bedrijfsdoelstellingen te bereiken- Rapporteren aan het management en het bijdragen aan bedrijfsplanning en -ontwikkeling**Vereisten:**- Bewezen ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in de uitzendbranche of een vergelijkbare sector- Uitstekende communicatie- en organisatorische vaardigheden- Sterke leiderschaps- en managementvaardigheden- Vermogen om zelfstandig te werken en beslissingen te nemen- Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring**Aanbod:**Naast een competitief salaris bieden wij een uitgebreid pakket aan voordelen, waaronder een auto met tankkaart, laptop, gsm, maaltijdcheques en meer. Bovendien bieden wij een unieke kans aan de juiste kandidaat om te participeren in ons bedrijf door middel van een aandelenpakket bij opstart.**Hoe te solliciteren:**Als je geïnteresseerd bent in deze uitdagende positie, stuur dan je cv en motivatiebrief per email Vermeld hierbij "Sollicitatie Office Manager / Partner" in het onderwerp van je e-mail.Wij kijken ernaar uit om van jou te...

Microsoft Dynamics 365 - Solution Architect

Categorie:
IT ERP SAP Navision
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Als Solution Architect ben jij verantwoordelijk om de zakelijke behoeften van een klant te begrijpen en deze te vertalen naar een functionele oplossing die de behoeften van vandaag en morgen invult, en dit gebaseerd op het Microsoft platform.??Je begeleidt de klant en de projectteams in de implementatie en integratie van de oplossingen.Jouw taken daarbij zijn:?Het analyseren en begrijpen van de zakelijke vereisten door samen te werken met alle belanghebbenden.?Het ontwerpen van de functionele architectuur van de oplossing zodat alle behoeften zijn afgedekt.?Het valideren van verschillende technologieopties, inclusief de nieuwste software-ontwikkelingstrends, om de beste fit voor de oplossing te bepalen en het bewaken van de kwaliteit en de consistentie.Zorgen voor schaalbaarheid en betrouwbaarheid, zodat de oplossing kan voldoen aan de huidige en toekomstige behoeften van de klant.?Communiceren met alle belanghebbenden, waaronder executives, projectmanagers, Consulting- en Development teams, om ervoor te zorgen dat iedereen werkt naar hetzelfde doel.?Wat kan je van ons verwachtenWerken bij één van de grootste Dynamics-partners van de Benelux in een vitale werkomgeving.Wij hechten veel waarde aan een gezonde work life balance.GAC is trots Microsoftpartner en leverancier van Dynamics 365 Business Central. Samen met onze neighbors van The Digital Neighborhood helpen we onze klanten bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen en het behalen van efficiëntie, productiviteit en groei.Een collegiale en inspirerende werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief.Werken met de nieuwste technologieën en ontwikkelingen binnen het Microsoft Platform.De uitdaging om organisaties te helpen hun IT-landschap te optimaliseren, hun digitale transformatie te versnellen en concurrentiepositie te versterken.Professionele ontwikkelingsmogelijkheden en permanente training om jouw vaardigheden blijvend te ontwikkelen.Het leukste team (en bedrijf) van Gent!VEREISTENJouw kwaliteiten als Solution ArchitectJe hebt een Masterdiploma in de informatietechnologie, handelswetenschappen, bedrijfskunde of engineering.Je hebt ten minste 5 jaar ervaring met het analyseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen in handel- en productie-omgevingen.Je hebt een diepgaand begrip van de financiële werking van een organisatie.Een brede kennis van het Microsoft platform is belangrijk.Je hebt een zeer goede kennis van Nederlands en Engels. Frans is een plus.Je hebt een “Yes-we-can” mentaliteit.Je bent bereid om bij de klant onsite te werken en hiervoor ook de nodige verplaatsingen te realiseren.Je bent effectief in je communicatie. Je kan standpunten verwoorden, een positie verdedigen en een positieve change verwezenlijken met onze klanten en collega’s. Growing...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.