FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

143 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Benoît Claeys

Benoît Claeys

Specialisatie:
- HR Project Management Digitalisering
- Functiehuis
- Competentiemanagement
-...
Jeffrey Luts

Jeffrey Luts

...
Ivan Cambre

Ivan Cambre

*** Een ervaren retail expert, business analyst en category manager met een brede en succesvolle achtergrond in zowel...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Halftijdse financiële ondersteuning regio Oostende

Categorie:
financiele ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant regio Oostende zoeken wij administratieve ondersteuning voor de financiële afdeling. Denk aan het verwerken van inkomende facturen, het opvolgen van betalingen, het opmaken van uitgaande facturen,...Ervaring met ExactOnline is een troef!Er wordt ter plaatse gewerkt.In eerste instantie gaat het over een halftijdse opdracht (19u/week), die idealiter zo snel mogelijk kan starten.Interesse? Mail je...

Preventie Adviseur

Categorie:
veiligheidscoordinator/preventieadviseur
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Als preventie advisuer ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, de coördinatie en de veiligheid op de werf. Je zorgt ervoor dat alle werkzaamheden volgens de planning verlopen, dat de juiste vergunningen zijn verkregen en dat alle veiligheidsmaatregelen worden nageleefd. Je werkt nauw samen met het kantoor- en werfpersoneel om de voortgang van de projecten te waarborgen en eventuele risico's op tijd te signaleren en aan te pakken.Voor het project bij onze opdrachtgever hebben we dringend iemand nodig die fulltime op de werf aanwezig is. Het dossier loopt van oktober tot april, wat betekent dat we iemand moeten aanstellen die in staat is direct en zelfstandig dit project adequaat kan ondersteunen.Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:1. Planning en dagelijkse rapportage:• Opstellen en doorgeven van de wekelijkse planning, zowel voor kantoor als voor de werf, uiterlijk op woensdag.• Bevestiging van de dagelijkse planning via het Daily Report vóór 12:00 uur.2. Vergunningenbeheer:• Tijdig doorgeven van alle noodzakelijke vergunningen voor de week.• Toezien op de naleving van werkvergunningen, vooral voor werkzaamheden na 17:00 uur, inclusief de organisatie van vervoer.3. Veiligheid en certificering:• Controleren van attesten en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's) van medewerkers.• Organiseren van begeleiding voor specifieke werkzaamheden, zoals werken op hoogte.• Toezicht houden op de naleving van de Life Saving Rules en deze dagelijks communiceren bij de ontvangst van medewerkers op de werf.4. Logistiek en materiaalbeheer:• Organiseren van leveringen en het verplaatsen van lasten op de werf.• Toezien op de keuring en het onderhoud van gereedschappen.5. Incidenten en noodsituaties:• Directe actie ondernemen bij ongevallen of lekkages.• Begeleiden van medewerkers naar de aangewezen assembly points in geval van nood.6. Communicatie:• Zorgen voor duidelijke communicatie tussen kantoor en de werf via walkie-talkies (één op kantoor en één op de werf).7. Controle en naleving van procedures:• Toezien op de naleving van de method statement en risicoanalyses (RAMS) voor alle werkzaamheden. RAMS-documenten moeten drie weken voor aanvang van de werkzaamheden beschikbaar zijn.• Verplichte uitvoering van een Last Minute Risk Analysis (LMRA) voorafgaand aan de start van elke taak.8. Rapportering en evaluatie:• Rapporteren van bijna-ongevallen, onveilige situaties en incidenten.• Controle op het gebruik van telefoons en camera’s bij toegang tot de werf.• Verplichte naleving van voorschriften met betrekking tot het dragen van zonnebrillen, alleen toegestaan bij zonnig weer.9. Werfbeheer en veiligheid:• Toezien op de orde en netheid van de werf (housekeeping) en het afbakenen van risicovolle zones.• Organiseren van de vereiste werkvergunningen voor alle werkzaamheden buiten de reguliere...

Ondersteuning indienen stedenbouwkundig dossier functiewijziging dienstverlening naar horeca in Antwerpen

Categorie:
architect
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
1 - 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een partner die ons kan bijstaan bij het indienen van een aanvraag van een omgevingsvergunning voor functiewijziging + controle andere bouwkunidge voorschriften.Het gaat om een pand te Antwerpen, dat nu als Diensterverlening staat geboekt; onze klant wil daar een horecazaak vestigen.Er zijn bouwmisdrijven vastgesteld op dat pandk pv is...

Opmaak PowerPoint-template in huisstijl

Categorie:
grafisch vormgever
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Antwerpen

Opmaak van een sjabloon met aangeleverd materiaal (tekst, beeld) en volgens bestaande huisstijl  met diamodellen.Graag 2 varianten, in de nieuwe...

Administratieve freelancer

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Voor een sterk groeiend bedrijf in Herne zijn we op zoek naar een administratieve freelancer voor een project van minimum 3 maanden.ASAP4 a 5 dagen per week.Goede kennis NL/FRWerken op locatie, geen remote werk mogelijk.Allround administratie, data...

administratieve freelancer te 2900 Schoten

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor onze klant, een familiaal bedrijf in Schoten, zoeken wij een freelance administratieve medewerker ter versterking van de zaakvoerders. Je komt terecht in een klein en dynamisch team! We zoeken een toffe freelancer die het leuk vindt om projecten op te volgen en proactief naar oplossingen zoekt.Taken:ondersteunen zaakvoerdersactiepunten en deadlines dagelijks bespreken met de zaakvoerderdagelijks de zaakvoerder meegeven welke zaken er die dag dienen te gebeurenje verwerkt dernbinnenkomende prijsaanvragen en maakt de offertes opje  behandelt de telefonische oproepen enrnschriftelijke vragen van klantenje werkt de planningrnvoor de techniekers uitje bent onzernexpert-user voor het CRM systeem (Teamleader) (of je kan dit leren)je geeft administratievernondersteuning aan onze verkopers meerdere administratieve taken mogelijk op termijnje hebt wekelijkse meetings met de zaakvoerderTalen:Nederlands: zeer goedFrans: goedEngels: kennis is een plusProfiel:matuur persoonervaring als administratieve duizendpootzeer klantgerichtje weet van aanpakkenproactiefverzorgdsnel kunnen schakelenleergierigstressbestendigpraktische kennis van Teamleader of een gelijkaardig CRM systeemfeeling met communicatie van commerciële tekstennauwkeurigExcel: goede kennisOutlook: goede kennisOpstart: per direct.Aantal: 5 dagen per week.Locatie: 100% in Schoten.Duur: lange termijn.Interesse? Graag een bericht via dit...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.