FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

194 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Koen van Dun

Koen van Dun

...
David Hildering

David Hildering

Beschikbaar voor 4-8 uur per week remote werk. Veel ervaring met opzetten, onderhouden en herschrijven van...
Ashley Present

Ashley Present

Gemotiveerde manager met een echte ondernemersgeest. Ervaren in het opzetten van nieuwe bedrijfsstrategieën, teams &...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Onderhandelaar / négotiateur / negotiatie

Categorie:
communicatie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij vertegenwoordigen een aantal aannemers die diverse werkzaamheden uitvoeren. Voor deze projecten zijn we op zoek naar een gedreven onderhandelaar die verantwoordelijk is voor het regelen van toegangswegen en werfzones met de aanpalende eigenaars. Na de voltooiing van de werken ben je ook verantwoordelijk voor de afhandeling van eventuele schade door het gebruik van deze toegangen. Jouw taken: - Onderhandelen met eigenaars van aangrenzende percelen over de toegangswegen en werfzones. - Zorgen voor een vlotte afstemming en communicatie tussen de aannemers en de eigenaars. - Het regelen van schadeherstel na afloop van de werken. - Zorgen voor een klantgerichte en vriendelijke benadering. Uw profiel: - Goede kennis van het frans is essentieel; daarnaast ben je vriendelijk en klantgericht. - Basiskennis van landbouw is een pluspunt, bijvoorbeeld het kunnen herkennen van gewassen in functie van de schaderegeling. - Je hebt een professionele, maar toegankelijke houding en beschikt over goede onderhandelingsvaardigheden. - Je kunt zelfstandig werken en hebt een hands-on mentaliteit. Wat bieden wij: - Een zeer gevarieerde en afwisselende functie binnen een dynamisch team. - Een correcte en marktconforme verloning. - Flexibele tijdsbesteding: je plant je uren zelf in, afhankelijk van de voortgang van de projecten. Interesse? Laat ons gerust een berichtje na of bel ons...

Dispatcher | Tijdelijk | Haven Zeebrugge

Categorie:
logistiek
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Dispatcher | Tijdelijk | Haven ZeebruggeReden: vervanging zwangerschapDuur: tot eind 2025Verantwoordelijkheden:Je zorgt voor een vlotte flow zodat het laden en lossen optimaal verloopt. Een kraan sneller vrij dan gedacht? Een technisch probleem waardoor opdrachten even gepauzeerd moeten worden? Vragen van havenarbeiders in the field beantwoorden? Jij denkt flexibel, anticipeert en zorgt voor snelle oplossingen.Taken:Als dispatcher sta je in voor het vlot laden en lossen van containers.Via een digitale systeem en radio stuur je de havenarbeiders aan de mobiele kranen te besturen en zorg je dat de operaties vlot verlopen.Is er een technische storing of een container onvindbaar, dan verhelp je als dispatcher het probleem.Een dispatcher zorgt er voor dat de opdrachten vooruitgaan en hebben continu contact met de havenarbeiders die de kranen besturen.Je werkt vanuit de controle toren zodat je een goed zicht hebt op de operaties, daarnaast hebben je schermen waar je de operaties op de terminal kan volgen. ProfielomschrijvingFlexibel en pro-actief;Teamplayer;Efficiënt;Werken in shiften schrikt je niet af!Uurrooster: Vol continu | 38 u/week in een 37u stelsel – 6 dagen Niet vereist, echter veel goesting om te leren en een open mind zijn een...

Junior Onthaalmedewerker

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zijn op zoek voor één van onze klanten naar een junior onthaalmedewerker( balie, telefoon, eenvoudige administratie) voor een notariaat in het Antwerpse. Kennis van notariële administratie is niet vereist, verzorgd voorkomen, klantvriendelijk, perfect nederlandstalig voor een voltijdse of 4/5, al zeker tot aan de zomer met de mogelijkheid voor verlenging. Budget  is max. 38€/uur voor het juiste profiel.Interesse? Laat het ons vlug...

Account Manager/Sales PV (B2B) - op zelfstandige basis (lange termijn)

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor de hernieuwbare energietak van een gerenommeerd bouwbedrijf ben ik op zoek naar een Account Manager/Sales met specifieke focus op industriële PV-installaties (pure B2B). Je profiel:- Enkele jaren commerciële ervaring binnen de zonnepanelen/PV-sector is een must- Hunting schrikt je niet af- Je bent woonachtig in Limburg, Vlaams-Brabant of Brussel (omwille van bereikbaarheid kantoor)- Je bent bereid jezelf te engageren op lange termijn Je komt terecht in een groeiend bouwbedrijf, met veel ruimte voor initiatief en groei. In ruil voor je prestaties ontvang je een overeen te komen uur/dagtarief, incl. de nodige bonussen.Interesse? Graag...

Office manager

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

VACATURE – Freelance Office Manager (2 à 3 dagen/week) Breng structuur in onze creatieve chaos. Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor events? Wij zijn op zoek naar een freelance Office Manager die onze eventgroep mee op rolletjes laat lopen. Iemand die zich 2 à 3 dagen per week wil engageren om orde te scheppen in de backoffice en onze operationele flow vlot te laten verlopen. Wat ga je doen? Algemene administratie Beheer van het wagenpark en de verzekeringen Contactpunt voor leveranciers en externe partners Algemene ondersteuning van het team waar nodig Financiële administratie Debiteurenbeheer Verwerking van aan- en verkoopfacturen Opmaken van verkoopfacturen Voorbereiding van de boekhouding Mee nadenken over het optimaliseren van financiële processen HR-administratie Ondersteuning bij rekrutering en onboarding Verlofplanning en opvolging Loonadministratie in samenwerking met het sociaal secretariaat Wie ben jij? Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en bent proactief Je hebt ervaring met administratieve en financiële processen Je communiceert helder en professioneel Je houdt van structuur, maar past je makkelijk aan in een creatieve omgeving Je hebt idealiter ervaring in een gelijkaardige rol (ervaring in de eventsector is een plus) Wat bieden wij? Een freelance opdracht in een dynamisch, inspirerend team Flexibiliteit: werk 2 à 3 dagen per week, deels vanop afstand Veel autonomie en ruimte voor initiatief Een omgeving waar geen enkele dag hetzelfde is Klaar om deel uit te maken van onze event...

E&I Project Engineer ( Antwerpse haven )

Categorie:
engineering
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Als Project Engineer E&I ben jij de spil in het voorbereiden, coördineren en uitvoeren van projecten op het gebied van Elektriciteit en Instrumentatie. Je speelt een cruciale rol in het technisch uitwerken van projectpakketten en het succesvol op de markt brengen van deze initiatieven.In deze functie ben je verantwoordelijk voor:Het opstellen en beheren van projectplannen, inclusief budgetten, mijlpalen en planningen.Het uitwerken van technische specificaties en pakketten voor Elektriciteit en Instrumentatie.Het coördineren van projectactiviteiten met interne en externe partners.Het waarborgen van de kwaliteit, veiligheid en efficiëntie tijdens de uitvoering.Het identificeren en doorvoeren van verbeteringen in bestaande installaties en processen.Het oplossen van complexe technische storingen en bieden van ondersteuning waar nodig.Het rapporteren van technische wijzigingen en vastgestelde problemen, evenals het doen van verbeteringsvoorstellen. Het zorgen voor correcte documentatie en het up-to-date houden van systemen zoals...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.