Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Voor een langdurige opdracht in Schaarbeek zoeken wij een ervaren VBA Ontwikkelaar met goede kennis van PL/SQL Start: ASAP Duurtijd: 12 maanden + Deeltijdse opdracht, 2 à 3 dagen per week, onsite Taalkennis: Nederlands en Engels Onze klant gebruikt SAP voor personeelsbeheer met een op maat gemaakte rapporteringstool in MS Access en rekenbladen in Ms Excel. De data van deze tool bevindt zich in Oracle databases. Q1 2026 gaat onze klant een nieuwe, tot op heden onbekende ERP tool implementeren Wij zoeken een ontwikkelaar met goede VBA skills om de bestaande omgeving draaiende te houden en aan te passen in functie van wetgeving. De ontwikkelaar die momenteel de applicatie beheart gaat volgend jaar in mei met pensioen en de klant wil de kennis en kwaliteit waarborgen en nu al starten. Profiel: Ervaren VBA Ontwikkelaar MS Access en MS Excel Ervaring met ERP integratie. Kennis van ERP’s Goede kennis van Oracle databases en PL/SQL Kennis van loonmotoren, sociale wetgeving, loonberekening etc zijn een...
Als Project Manager voor HVAC toepassingen ben je verantwoordelijk voor de projecten in uitvoering bij de klant, van studiefase tot en met de oplevering. Dit zowel op het technisch, commercieel, contractueel als financieel vlak en dit voor diverse installaties binnen de industrie en utiliteit. Je coördineert de werken en volgt de voortgang. Je woont ook de werfvergaderingen bij van de klant/opdrachtgever. Samen met de werfleider volg je de projecten op. Je hebt heel regelmatig overleg ivm de planning van de werven, alsook over de bestellingen die dienen te gebeuren. Je waakt over de veiligheid en kwaliteit op de werf. Je hebt ook contacten met leveranciers en onderaannemers.- ...
Tijdelijk en deeltijds (3d/week) project voor een goed tweetalige (Ndl+Fr) directie-assistent. Opdrachtgever: overheidsorganisme gelegen in centrum van Brussel. Duurtijd: augustus + september, mogelijk verlengbaar.Je zal ondersteuning bieden aan de directie-assistent van de voorzitter en zal instaan voor:als rechterhand ondersteuning bieden aan de directeur: verzekeren van de continuïteit bij afwezigheid van de directeur; agendabeheer; opvolgen van briefwisseling, mails en telefonische oproepen; opvolging lopende dossiers met respect voor deadlines; voorbereiden van documenten/dossiers m.b.t. het Directiecomité, notuleren, alsook de opvolging ervan na de beslissing van het Directiecomité; organiseren van vergaderingen, reizen, deelname aan congressen; klassement;… administratie van de dienst: correspondentie, agendabeheer, algemene planning van activiteiten/deelname aan vergaderingen… van de dienst, opmaak, controle en verzending van officiële documenten,… zorg dragen voor de interne en externe communicatie en informatiedoorstroming.Je profielhoger diploma (Master/Bachelor) of gelijkwaardig door ervaringminstens 3 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functieMS Office; Word, Excel, PowerPoint en Outlookgoede mondelinge en schriftelijke kennis van Nederlands en Frans. Kennis van het Engels is een pluspunt.beschikken over goede redactionele en communicatieve vaardigheden; autonoom (binnen de gemaakte afspraken), maar ook in en ten dienste van een team kunnen werken; beschikken over een positieve ingesteldheid, gezond verstand, zin voor initiatief en verantwoordelijkheid; respecteren van de vertrouwelijkheid en discreet, flexibel, stipt en nauwkeurig zijn; om kunnen gaan met de uitdagingen van een afwisselende functie: een zekere tijdsdruk, oplossingsgerichtheid en een sterke zelforganisatie; beschikbaar zijn voor de periode vanaf 5 augustus 2024 t.e.m. 4 oktober 2024, plus de eventuele verlengingen (max 3 keer met 1 maand), en dit gedurende 3 dagen per weekAanbod:dit project kan uitgevoerd worden als freelancer of met een tijdelijk contract als project consultant voor X.duurtijd: 2 maanden: 5/8/2024 - 4/10/2024, eventueel verlengbaar3 dagen per week, uit te voeren van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u. Exacte uurrooster vast te leggen in onderling overleg.locatie: 1040 Brussel (Kunst/Wet -...
Eén van onze prachtige restaurants is gelegen op de Grote Markt 74 in Turnhout. Het pand heeft een zeer ruime capaciteit en biedt veel opties tot organisatie van events, diners, lunches voor grote groepen en lege ruimtes op de eerste, tweede en derde verdieping in te vullen naar keuze. Om dergelijke events nog wat meer tot bij ons te brengen zijn wij op zoek naar een zelfstandig vertegenwoordiger die de markt op gaat, die Turnhout kent en contact opneemt met event planners of bedrijven die dergelijke zaken organiseren. De commissie die voorzien wordt is 20% op de omzet die binnengebracht...
Type projecten: generalistische project manager Timing: opstart mid augustus – vanaf 12/8 60 werkdagen met mogelijke verlenging Ervaring: Minimaal 3 jaar ervaring in projectmanagement Ervaring met gebruik van courante project methodieken Locatie: On site Mechelen, thuiswerk in samenspraak Taal: Vloeiend Nederlands ...
Gezocht: Freelance Videograaf!Ben jij de creatieve videograaf die wij zoeken? Als lokale politieke partij zijn we op zoek naar een talentvolle videograaf om korte filmpjes (GIF's) te maken van 25 van onze kandidaten. ? Wat verwachten we?- Elke video begint met de persoon die uit een vage achtergrond tevoorschijn komt.- Het logo en de naam van de kandidaat verschijnen in beeld, geheel in onze huisstijl.- De video's zijn kort en krachtig, met een maximale duur van 5 seconden.- Ze worden gebruikt voor sociale media om onze campagne te versterken.? Interesse?Stuur ons jouw portfolio en je voorwaarden (regie of offerte). We kijken ernaar uit om samen te...