Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Voor een gerenommeerd Latems bedrijf zijn wij op zoek naar een dynamisch boekhoudkundige medewerker voor 20u per week bij de klant ter plaatse.Takenpakket:- Medewerking in dagdagelijkse boekhouding van verschillende vennootschappen- Verwerken van inkomende en uitgaande facturen (controleren of het op de juiste vennootschap staat)- Verwerken van financiële transacties (op de juiste vennootschap)- Meewerken aan (jaar)afsluiten- Debiteuren en crediteurenbeheer- Diverse administratieve opvolgingExtra:- Verschillende BE vennootschappen / ook NL. vennootschap- Nauwkeurig en gestructureerd te werk gaan - Flexibel en kunnen omgaan met deadlines- Zelfstandig en in team kunnen werken- Exact Online en Excel- Ter plaatse (flexibel qua dagen)- Engagement op lange termijn- Jong en dynamisch team - Net...
Voor een (tijdelijke) opvang van interieur tekenwerk ben ik op zoek naar een freelance ondersteuner. Heb je kennis van maatwerkmeubilair en eventueel korpus? Stuur me dan even een berichtje met relevante ervaring en je...
Wij zijn een marketingbureau in Gent die KMO's helpt binnen de 'gezondheidssector' (coaches, therapeuten enz.). Concreet zoeken wij naar een ervaren sales persoon die volledig van thuis kan werken om ons team te versterken op het gebied van verkoop, met de volgende kenmerken:Dagelijks 3-4 sales calls (videogesprekken)Staat open voor een commissie-gebaseerde betaling3+ jaar ervaring met salesAls u geïnteresseerd bent in een nadere kennismaking, horen we dat graag. Alvast hartelijk dank voor uw tijd en...
Een ICT provider met 30 jaar ervaring en een ijzersterke reputatie op gebied van technische kennis in Security, Networking, (Cloud) Infrastructuur en Applicaties.Op de financiële afdeling zullen twee collega's vanwege zwangerschapsverlof tijdelijk afwezig zijn.Tijdelijk: van 6 januari 2025 tot na de zomer 2025Regime: voltijds of 4/5deUurrooster: van 8 tot 17 uur, 1 uur middagpauzeDe taken van de Customer Care AdministratorJe verzorgt de administratieve ondersteuning en zorgt voor een vlekkeloze facturatie, van contractbeheer tot orderverwerking.Je volgt openstaande orders op en stemt af met collega’s, klanten en leveranciers.Je waakt over een correcte registratie en tijdige facturatie van prestaties en tickets.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en chat.Gevraagde skillsJe hebt ervaring in administratieve rollen binnen een commerciële setting en voelt je thuis in een omgeving waar IT niet onbekend is – affiniteit hiermee is een pluspunt.Jij weet precies hoe je administratieve processen soepel laat verlopen en zorgt ervoor dat elk detail klopt.Je past moeiteloos je stijl aan elke gesprekspartner aan, en je weet precies de juiste toon te vinden.Outlook, Excel en Word kennen geen geheimen voor jou.Ervaring met Microsoft Dynamics 365, Autotask is mooi meegenomen!Je Nederlands is uitstekend, je Engels meer dan...
Ik zoek een webflow specialist die op regelmatige basis met mij kan samenwerken aan webflow...
Voor een klant regio Roeselare/Tielt ben ik op zoek naar een freelancer die zich min. 2 dagen per week kan vrijmaken voor een tijdelijke periode van ongeveer 4/5 maanden.Takenpakket:- Inboeken facturen naar boekhoudprogramma- Boeken van manuele facturen in Microsoft Dynamics- Boeken van facturen met aankooporders in Microsoft Dynamics- controle aanmaningenOpdracht gaat volledig door op de site van het bedrijf. Heb jij interesse hierin?Geef snel een seintje via...