Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een schilder / ateliermedewerker Ben jij de M/V/X die met jouw vakmanschap onze standen de hoogste afwerkingsgraad geeft? In ons atelier te Ardooie ga jij volgende uitdagingen aan: Schilderwerk Plamuren en afwerken van wanden en meubels Schilderen van allerlei elementen voor op standen Schuren van wanden en meubels Atelierwerk Standen klaarzetten in atelier Vrachtwagens laden en lossen Standen na gebruik terug stockeren Hiervoor zoeken wij: · Een technische achtergrond, met minimum een basiservaring in schilderen Onze ideale kandidaat: Werkt zelfstandig en voelt zich thuis binnen een klein en hecht team Is enthousiast om de afwisselende en boeiende wereld in te duiken van standenbouw Heeft oog voor detail en werkt nauwkeurig en ordelijk Bonuspunten voor: Rijbewijs B of C Sporadisch mee gaan schilderen ter plaatse op beurzen Wat mag jij van ons van verwachten: Freelance samenwerking in een groeiend bedrijf Een leuke werksfeer en collega’s, in een aangename...
Voor onze klant in regio Mechelen zijn we op zoek naar een Legal Administrative Consultant. Gelieve hieronder de jobomschrijving te vinden:Starting date: asap Duration: until end of June, renewable Desired working regime: full time, 4/5th possible Office location: regio Mechelen Fixed office days: 3 days per week onsite. Days depending on tasks. Required languages: Dutch, French Job Description We are looking for an enthusiastic and driven Legal officer. In this role, you will be responsible for supporting social relations within our organization. Your tasks will include: Following up and planning information for the annual Works Council (OR) Consolidating information Creating calendars and scheduling meetings Writing reports and preparing discussions Administrative follow-up and documentation of all relevant processes Maintaining contacts with representatives Preparing for inspections, audits, and reporting Profile You have excellent communication skills You are organized and can plan well You have experience with administrative tasks and documentation You are proactive and can work independently You are fluent in both Dutch and French You have some knowledge of labor law or a strong interest in...
Wij zijn een toonaangevend bedrijf binnen de ventilatiesector, en zijn zoekende naar een freelancer DigitalrnMarketeer, ter ondersteuning van de uitbouw van verschillende divisies binnen dernorganisatie.rnWat ons vooral typeert, is de familiale werksfeer, waar motivatie enrnenthousiasme, collegiale samenwerking, en werklust dagdagelijks aanwezig zijn. En natuurlijk blijven onze expertise en kwalitatieve uitvoer de hoogste waarden.rnrnWie zoeken wij ? rnrn- Een ervarenrnDigital Marketeer :rnrn- rnErvaringrnbinnen de bouwsector is een meerwaarde- rnAanpakrn: zelfstandig kunnen werken + samenwerking met coördinator en team- rnFreelancerrndie een aantal uur per week beschikbaar is ; indien nodig, vooral in startfase, in onzernburelen, in latere fase zal dit minder nodig zijn en dit vanuit kantoor van dernfreelancerrnrn Takenpakket :Als FreelancernDigital Marketeer ben je verantwoordelijk voor uitvoeren van onze digitale marketingactiviteiten :- rnAdviesrnomtrent aanpak (vanuit jouw ervaring)- rnBeheerrnSocial Media : beheer en optimaliseren van onze professionele profielen, plannenrnen publiceren van posts, campagnes organiseren - rnE-mailmarketing- rnRapporterenrnover campagnes + aanbevelingen voor betere resultaten- rnOntwikkelenrnvan strategieën om onze zichtbaarheid ternvergroten en leads te...
Wij gaan op zoek naar een freelancer die zich 4/5 of voltijds kan engageren om onze klant in Mechelen voor deze volledige periode te gaan ondersteunen. Het project voorziet een bouwperiode van 21 maanden te starten vanaf maart 2025.Takenpakket:De volledige administratieve ondersteuning van de werf.Het opmaken en versturen van bestelbonnen.Opvolgen af te leveren materiaal, correct ingeven en controleren van facturen.Het controleren van de sociale documenten (A1 documenten, Limosa, basisveiligheid,..) en Checkin @ work van de medewerkers en onderaannemers.Opmaken van technische fiches.Opvragen van veiligheidsdocumenten.Opstellen van vorderingsstaten.Organisatie van het bouwteamoverleg.Belangrijk:Je heb ervaring als administratieve freelancer in de bouwsector als werf-administrator.Je bent een administratieve duizendpoot en organiseren zit in je genen.Je bent communicatief sterk.Wij verwachten een engagement voor het volledig project, in een voltijdse of 4/5...
x is een dynamisch en innovatief biotechnologiebedrijf dat deel uitmaakt van de internationale Fujirebio groep, gericht op de ontwikkeling van nieuwe biomerker-testen voor neurodegeneratieve aandoeningen zoals de ziekte van Alzheimer en Parkinson, of traumatische hersenschade, depressie, ALS, ... De testen van x zijn gebaseerd op unieke, monoclonale antilichamen, en worden rigoureus ontwikkeld volgens interne kwaliteitseisen. Ook de productie en karakteriseren van de kritische materialen van de testen, zijnde de antilichamen, zijn onderworpen aan strenge eisen. x heeft wereldwijd samenwerkingen lopen met zowel IVD (In Vitro Diagnostica) bedrijven (waarbij de biomerkers en antilichamen in diagnostische test kits en op verschillende geautomatiseerde platformen worden geïncorporeerd), als met farmaceutische bedrijven, die de biomerker-testen gebruiken voor preklinische doeleinden tot en met het opvolgen van patiënten gedurende de klinische studies. De meest gebruikte immuno-assay technologieën bij xzijn standaard ELISA, de Quanterix Simoa technologie en het Fujirebio Lumipulse platform. Continu worden nieuwe technologieën geëvalueerd voor hun potentieel als diagnostisch platform. Functieomschrijving Ben je geboeid door logistiek en heb je een hart voor administratie? Je stelt organiseren en planning voorop?Dan zou je wel eens de geschikte kandidaat kunnen zijn die we zoeken, waarbij je een belangrijke rol zal spelen door jouw volgende dagelijkse taken: Logistiek • Opvolgen van binnenkomende orders: van offerte-opstelling tem verzenden en opvolgen van de verzending van materialen, inclusief het verzorgen van de nodige documentatie • Opmaken, uitsturen en opvolgen van de gerelateerde facturen • Beheren en opvolgen van binnenkomende vragen in het order mailbox • Ondersteuning stockbeheer • Interactie met magazijn, besteldienst van het moederbedrijf (Fujirebio) en...
? Gezocht: Freelance Administratieve Kracht ?Voor een klant in regio Ieper ben ik dringend op zoek naar een onmiddellijk beschikbare freelancer!? Locatie: Passendale (West-Vlaanderen)? Regime: Voltijds - op locatie? Takenpakket:Onthaaltaken en agendabeheerBeheer retour palettenAdministratieve opvolging van importdossiersLabelling? Talen:Uitstekende kennis NederlandsZeer goede kennis Frans en Engels? Reden: Tijdelijke ondersteuning in afwachting van een vaste medewerker.? Interesse? Stuur jouw CV...