Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Functie Wij zijn op zoek naar een enthousiaste werkvoorbereider, om ons team te ondersteunen. Als werkvoorbereider bij Nobhill/Interpoint/Timber ben je verantwoordelijk voor de technische uitwerking van een project.? Je werkt nauwkeurig, en soms in grotere projecten samen met een andere ervaren werkvoorbereider in een team en draagt bij aan het succes van ons bedrijf. De werkzaamheden kunnen deels op kantoor en deels op onze productiesites in Oud-Turnhout of Niel gebeuren Taken en verantwoordelijkheden: - Uittekenen van alle meubilair, technische details, grondplannen, aanzichten. Alle vereiste afmetingen dienen voorzien te zijn zodat de productie het meubilair kan produceren - Deadlines voor het bezorgen van de productietekeningen aan de klant/architect dienen gerespecteerd te worden - Samenwerken met teamleden om efficiënte productieprocessen te handhaven - Opmaken van zaaglijsten/borderellen - Werken in TOP SOLID/Widooca - Je werkt nauwkeurig, zodat er zo weinig mogelijk foutmarge ontstaat - Werkvoorbereiders moeten in staat zijn om problemen te identificeren en creatieve oplossingen te bedenken voor technische uitdagingen die zich kunnen voordoen tijdens het proces van planning en...
Ik zoek iemand die een FB pagina kan aanmaken en vervolgens een beperkte FB ADS campagne kan opzetten om alcoholvrij bier via een gelinkte webshop te verkopen. Bedoeling is om een beperkte campagne met beperkt budget op te starten en om bij positief resultaat de campagne geleidelijk aan uit te...
Grondige renovatie van vierkantshoeve.Uittekenen bestaande toestand en ontwerpen voor...
“X is een specialist en marktleider op het gebied van trap-, huis- enrnplatformliften met al meer dan 65 jaar ervaring.rnrnWij zijn opzoek naar een merchandiser/ demonstrateur die voor ons op pad gaatrnmet onze speciale demonstratietrailer (rijbewijs B/E) om zodoende mensen bekendrnen geïnteresseerd te maken voor onze Trapliftproducten. rnrnIn deze rol ga je 2 tot 4 keer per week op locatie naar interessante plekken en events waar je inrngesprek gaat met prospecten en een demonstratie en uitleg geeft over onzernproducten en deze zo doende enthousiasmeert voor een mogelijke aankoop.rnrn Ben jij eenrniemand met ervaring in B2C sales, die je het leuk vindt om met mensen in gesprek te gaan en te enthousiasmeren, ben je klant enrnservicegericht en hou je van zelfstandigheid en flexibiliteit en klinkt dit alsrneen leuke uitdaging voor jou? Neem dan zeker contact...
Onze onderneming is actief in de telecomsector en helptbedrijven om efficiënter te communiceren met innovatieve VoIP oplossingen en operator diensten. Om de snelle groei te ondersteunenzijn we op zoek naar een gemotiveerde freelance account manager voor deprovincie Antwerpen.Na een vooropleiding over onze producten en diensten ga jeactief op zoek naar nieuwe prospecten in jouw regio. Je maakt een analyse vanhun behoeften en werkt een oplossing op maat uit met ondersteuning van onzebinnendienst. Jouwprofiel:Je bent een geboren verkoper die zelfstandig kan werkenErvaring met sales in een B2B omgevingUitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskrachtJe woont in de regio Antwerpen-NoordJe hebt een een rijbewijs B en beschikt over een eigen wagen Wat biedenwij? Flexibele uren Thuiswerk mogelijk, af en toe overleg op kantoor is wel vereist. Uitstekende verdiensten op...
Als Zelfstandige Business Development Specialist ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van verkoopstrategieën en het opbouwen van sterke klantrelaties die bijdragen aan de groei van x. Je richt je op het identificeren van nieuwe zakelijke kansen en het sluiten van deals. Daarbij krijg je ondersteuning van een administratief medewerker, die je ontlast met dagelijkse administratieve taken en gedeeltelijk helpt bij het inplannen van afspraken, zodat jij je kunt concentreren op je kerntaken. Verantwoordelijkheden: - Actief prospecteren en identificeren van nieuwe zakelijke kansen en markten. - Ontwikkelen en uitvoeren van strategische verkoopplannen. - Onderhandelen en sluiten van deals met klanten. - Samenwerken met het marketingteam om verkoopcampagnes te ondersteunen. - Beheren van je agenda met ondersteuning van een administratief medewerker voor het inplannen van afspraken. - Regelmatig rapporteren van verkoopresultaten en KPI’s aan het management. - Bijdragen aan de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. Jouw profiel: - Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. - Uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden. - Resultaatgericht en zelfstandig met een proactieve houding. - Affiniteit met sales, marketing en operations. - Vermogen om sterke relaties op te bouwen en zakelijke kansen optimaal te benutten. Wat wij bieden: - Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een groeiend bedrijf. - Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels remote te werken. - Ondersteuning van een administratief medewerker om je te ontlasten bij dagelijkse taken en te helpen met het gedeeltelijk plannen van afspraken. - Een competitieve commissiestructuur met bonussen op basis van prestaties. - Persoonlijke coaching en toegang tot een groot professioneel netwerk. - Een kantoor in hartje Bissegem (Kortrijk) met gratis parking. - Deel uitmaken van een dynamisch team van +12 experts in een innovatieve werkomgeving. Ben jij een gedreven professional die nieuwe zakelijke kansen weet te benutten en klantrelaties weet te versterken? Dan horen we graag van...